Atsiliepimai
Aprašymas
Šis leidinys parengtas remiantis tarptautinio projekto, vykusio Lietuvoje 1997–2003 m., medžiaga, papildyta projekto dalyvių patirties analize ir savarankiškomis literatūros studijomis.
Komplektą sudaro: Lietuvoje adaptuoti daniški žodžių skaitymo testai ŽS64 (64 užduotys), ŽS120 (120 užduočių) ir sakinių skaitymo testai SS60 (60 užduočių), SS40 (40 užduočių), visų – po 30 egzempliorių; mokymo vadovas, kuriame išsamiai aprašoma, kaip naudotis testais, kaip interpretuoti tyrimo rezultatus ir planuoti tolesnį darbą, aptariama testavimo samprata; rezultatų lapas.
Skaitymo testai – tai sistema, kur persipina grupiniai ir individualūs skaitymo tyrimai, mokytojų, logopedų, psichologų, specialiųjų pedagogų bendradarbiavimas, teorija ir praktika. Testai naudojami pasitikrinti, taikomi savanoriškai. Testavimo rezultatai aptariami klasėje, jais neprivaloma dalytis su išoriniais tikrintojais.
Testai, naudojami kartu su kitais vertinimo būdais, turėtų padėti pedagogams tobulinti darbą klasėje.
Iki šiol Lietuvoje nebuvo sukurta skaitymo vertinimo metodikų, kurias didžiuma mokytojų pripažintų kaip skaitymo efektyvumo vertinimo priemones, galinčias padėti numatyti gaires sėkmingesniam mokymui skaityti.
Šis leidinys parengtas remiantis tarptautinio projekto, vykusio Lietuvoje 1997–2003 m., medžiaga, papildyta projekto dalyvių patirties analize ir savarankiškomis literatūros studijomis.
Komplektą sudaro: Lietuvoje adaptuoti daniški žodžių skaitymo testai ŽS64 (64 užduotys), ŽS120 (120 užduočių) ir sakinių skaitymo testai SS60 (60 užduočių), SS40 (40 užduočių), visų – po 30 egzempliorių; mokymo vadovas, kuriame išsamiai aprašoma, kaip naudotis testais, kaip interpretuoti tyrimo rezultatus ir planuoti tolesnį darbą, aptariama testavimo samprata; rezultatų lapas.
Skaitymo testai – tai sistema, kur persipina grupiniai ir individualūs skaitymo tyrimai, mokytojų, logopedų, psichologų, specialiųjų pedagogų bendradarbiavimas, teorija ir praktika. Testai naudojami pasitikrinti, taikomi savanoriškai. Testavimo rezultatai aptariami klasėje, jais neprivaloma dalytis su išoriniais tikrintojais.
Testai, naudojami kartu su kitais vertinimo būdais, turėtų padėti pedagogams tobulinti darbą klasėje.
Iki šiol Lietuvoje nebuvo sukurta skaitymo vertinimo metodikų, kurias didžiuma mokytojų pripažintų kaip skaitymo efektyvumo vertinimo priemones, galinčias padėti numatyti gaires sėkmingesniam mokymui skaityti.
Atsiliepimai