Iš viso: 9,11 €
Skaitmeninė rinkodara
Skaitmeninė rinkodara

Kaina internetu: 9,11 € 11,49 €

3
  • Turime sandėlyje.
Reikšminga knyga visiems rinkodarininkams! Kaip pasiekti daugiau turint mažiau? Metas atsikratyti senų strategijų, nuostatų ir prielaidų tam, kad atsirastų vietos naujoms. Mokykitės iš geriausių!
9.11
Skaitmeninė rinkodara
-21%
  • Autorius: Ryan Holiday
  • Leidėjas:
  • Metai: 2018
  • Puslapiai: 144
  • ISBN: 9786098210071
  • Versijos kodas: 6
  • Formatas: 15 x 21,6 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Austėja Banytė

Skaitmeninė rinkodara | Ryan Holiday | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

9,11 € 11,49 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Aprašymas

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.

Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.

Sprendimas – rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.

Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.

Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox", „Mailbox", „Twitter", „Pinterest", „Facebook", „Snapchat", „Evernote", „Instagram", „Mint.com", „AppSumo" ir „StumbleUpon" tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

  • Kaina internetu: 9,11 € 11,49 €
  • Kaina paskirstymo punkte: 11,49 € ?
  • Sutaupai: 2,38 € (21%)
  • Už šią prekę gausite 0.27 knygų eurų!
  • Turime sandėlyje.

Formatai:

9,11 € 11,49 € Nauja knyga
kieti viršeliai

  • Autorius: Ryan Holiday
  • Leidėjas: Tobulėjimo projektai
  • Metai: 2018
  • Puslapiai: 144
  • ISBN: 9786098210071
  • Versijos kodas: 6
  • Formatas: 15 x 21,6 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Austėja Banytė

Atsiliepimai

    • Rasa
    • 2020-06-26

    Norėjosi daugiau informacijos nei tik kelių pasakojimų

Rodyti daugiau
3 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 100%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%