Skaitiniai. Vadovėlis 5 klasei. Antroji knyga
Skaitiniai. Vadovėlis 5 klasei. Antroji knyga
  • Išparduota
Naujieji penktos klasės „Skaitiniai“ parengti remiantis Bendrosiomis programomis (2008), pagrindinį dėmesį skiriant jose nustatytiems uždaviniams: ugdyti gebėjimus vartoti sakytinę ir rašytinę kalbą, poreikį sąmoningai skaityti ir kritiškai vertinti skirtingus tekstus, suprasti grožinės literatūros savitumą, patirti estetinių išgyvenimų, suprasti esminių vertybių prasmę, suvokti kultūros tradicijas, pažinti kalbą ir literatūrą kaip tautos kultūros dalį. Vadovėlis grindžiamas tradiciniu teminiu…
0
  • Autorius: Laima Abraitytė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2009
  • Puslapiai: 176
  • ISBN: 9785430050597
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 20 x 26 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Skaitiniai. Vadovėlis 5 klasei. Antroji knyga | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Naujieji penktos klasės „Skaitiniai“ parengti remiantis Bendrosiomis programomis (2008), pagrindinį dėmesį skiriant jose nustatytiems uždaviniams: ugdyti gebėjimus vartoti sakytinę ir rašytinę kalbą, poreikį sąmoningai skaityti ir kritiškai vertinti skirtingus tekstus, suprasti grožinės literatūros savitumą, patirti estetinių išgyvenimų, suprasti esminių vertybių prasmę, suvokti kultūros tradicijas, pažinti kalbą ir literatūrą kaip tautos kultūros dalį.

Vadovėlis grindžiamas tradiciniu teminiu principu, ir nuosekliai tęsiamas pradinėse klasėse pradėtas darbas. Plečiama, įvairinama literatūros tekstų pasiūla, aktualizuojama klasika, šiuolaikinė vaikų literatūra. Naujausi siūlomi tekstai intriguoja aktualumu ir yra neabejotinos meninės vertės. Kuo vadovėlis naujas? Pirmiausia turiniu, keliamais naujais tikslais, vertybinėmis nuostatomis. Jis atviras pasauliui ir puoselėjantis nacionalinės kultūros vertybes, tradiciją, ugdantis toleranciją, pasitikėjimo savimi ir pagarbos kitam jausmą, mokantis ištverti sunkumus, įveikti socialinę atskirtį, naujos kartos našlaitystę (kai tėvai išvyksta dirbti svetur, palikdami savo vaikus), tvirtinantis pagarbos tėvams, namams, šeimai vertybes, mokantis socialinio ir kultūrinio raštingumo.

Kitokia ir vadovėlio forma – kita struktūra, klausimų bei užduočių sistema; pakeista, modernizuota retorika: siūlomos integruotos mokslo, meno, komunikacijos užduotys ir klausimai, siekiama sudominti, padėti susivokti pakitusiame dabarties pasaulyje. Atsižvelgiant į postmodernaus mokymo idėjas pateikiama įvairių mokymosi paradigmų, tekstų analizės principų, individualių, grupinių, kolektyvinių užduočių. Klausimai bei užduotys įvairių lygmenų, slinktys apgalvotos, dalykiškai ir vertybiškai kryptingos, ugdančios kritinį mąstymą, skatinančios saviraišką.   Vadovėlį sudaro pirmoji ir antroji knyga.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Naujieji penktos klasės „Skaitiniai“ parengti remiantis Bendrosiomis programomis (2008), pagrindinį dėmesį skiriant jose nustatytiems uždaviniams: ugdyti gebėjimus vartoti sakytinę ir rašytinę kalbą, poreikį sąmoningai skaityti ir kritiškai vertinti skirtingus tekstus, suprasti grožinės literatūros savitumą, patirti estetinių išgyvenimų, suprasti esminių vertybių prasmę, suvokti kultūros tradicijas, pažinti kalbą ir literatūrą kaip tautos kultūros dalį.

Vadovėlis grindžiamas tradiciniu teminiu principu, ir nuosekliai tęsiamas pradinėse klasėse pradėtas darbas. Plečiama, įvairinama literatūros tekstų pasiūla, aktualizuojama klasika, šiuolaikinė vaikų literatūra. Naujausi siūlomi tekstai intriguoja aktualumu ir yra neabejotinos meninės vertės. Kuo vadovėlis naujas? Pirmiausia turiniu, keliamais naujais tikslais, vertybinėmis nuostatomis. Jis atviras pasauliui ir puoselėjantis nacionalinės kultūros vertybes, tradiciją, ugdantis toleranciją, pasitikėjimo savimi ir pagarbos kitam jausmą, mokantis ištverti sunkumus, įveikti socialinę atskirtį, naujos kartos našlaitystę (kai tėvai išvyksta dirbti svetur, palikdami savo vaikus), tvirtinantis pagarbos tėvams, namams, šeimai vertybes, mokantis socialinio ir kultūrinio raštingumo.

Kitokia ir vadovėlio forma – kita struktūra, klausimų bei užduočių sistema; pakeista, modernizuota retorika: siūlomos integruotos mokslo, meno, komunikacijos užduotys ir klausimai, siekiama sudominti, padėti susivokti pakitusiame dabarties pasaulyje. Atsižvelgiant į postmodernaus mokymo idėjas pateikiama įvairių mokymosi paradigmų, tekstų analizės principų, individualių, grupinių, kolektyvinių užduočių. Klausimai bei užduotys įvairių lygmenų, slinktys apgalvotos, dalykiškai ir vertybiškai kryptingos, ugdančios kritinį mąstymą, skatinančios saviraišką.   Vadovėlį sudaro pirmoji ir antroji knyga.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%