Šiuolaikinės medijos ir informacija: požeminiai garažai Google karalystėje
Šiuolaikinės medijos ir informacija: požeminiai garažai Google karalystėje
  • Išparduota
Nors knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kultūros komunikacijos ir informacijos, Leidybos ir reklamos, Verslo informacijos vadybos bei Žurnalistikos bakalauro studijų programų studentams, nagrinėjantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir šiuolaikinių informacijos išteklių vartojimo klausimus, tačiau tekstą siekta parašyti minimaliai naudojant akademiniams tekstams būdingą terminologiją ir minties raišką, todėl knygos skaitytojais gali būti nebūtinai komunikacij…
0

Šiuolaikinės medijos ir informacija: požeminiai garažai Google karalystėje | knygos.lt

Atsiliepimai

(3.75 Goodreads įvertinimas)

Aprašymas

Nors knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kultūros komunikacijos ir informacijos, Leidybos ir reklamos, Verslo informacijos vadybos bei Žurnalistikos bakalauro studijų programų studentams, nagrinėjantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir šiuolaikinių informacijos išteklių vartojimo klausimus, tačiau tekstą siekta parašyti minimaliai naudojant akademiniams tekstams būdingą terminologiją ir minties raišką, todėl knygos skaitytojais gali būti nebūtinai komunikacijos ir informacijos mokslų atstovai.

Su knygoje dėstomomis idėjomis galėtų susipažinti visi norintieji būti sumaniais ir aktyviais informacijos vartotojais. Knyga taip pat gali būti aktuali kaip parankinė priemonė bibliotekininkams bei mokytojams, užsiimančiais medijų ir informacinio raštingumo gebėjimų ugdymu. Galų gale, knyga skiriama tiesiog tiems, kurie informaciją vertina taip pat rimtai, kaip maistą. Filme „Super didelis Aš“ (angl. Super Size Me) parodoma, kas nutiko, kai žmogus visą mėnesį be pertraukos valgė tik greitųjų restoranų maistą. Pasekmės sveikatai buvo liūdnos. Įdomu, kas nutiktų žmogui, kuris ilgą laiką vartotų tik abejotinos kokybės informaciją? Geriausiu atveju būtų galima tikėtis intelektinės dehidratacijos.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Nors knyga pirmiausiai skirta Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto Kultūros komunikacijos ir informacijos, Leidybos ir reklamos, Verslo informacijos vadybos bei Žurnalistikos bakalauro studijų programų studentams, nagrinėjantiems šiuolaikinių medijų naudojimo ir šiuolaikinių informacijos išteklių vartojimo klausimus, tačiau tekstą siekta parašyti minimaliai naudojant akademiniams tekstams būdingą terminologiją ir minties raišką, todėl knygos skaitytojais gali būti nebūtinai komunikacijos ir informacijos mokslų atstovai.

Su knygoje dėstomomis idėjomis galėtų susipažinti visi norintieji būti sumaniais ir aktyviais informacijos vartotojais. Knyga taip pat gali būti aktuali kaip parankinė priemonė bibliotekininkams bei mokytojams, užsiimančiais medijų ir informacinio raštingumo gebėjimų ugdymu. Galų gale, knyga skiriama tiesiog tiems, kurie informaciją vertina taip pat rimtai, kaip maistą. Filme „Super didelis Aš“ (angl. Super Size Me) parodoma, kas nutiko, kai žmogus visą mėnesį be pertraukos valgė tik greitųjų restoranų maistą. Pasekmės sveikatai buvo liūdnos. Įdomu, kas nutiktų žmogui, kuris ilgą laiką vartotų tik abejotinos kokybės informaciją? Geriausiu atveju būtų galima tikėtis intelektinės dehidratacijos.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%