Leidinio tikslas – padėti kūrybingai, įdomiai ir metodiškai organizuoti mokymo(si) procesą.
Šiuolaikinė didaktika – mokymo ir mokymosi proceso organizavimo pagrindų, ugdymo mokslo ir praktikos sintezė, paremta ne tik pedagoginio darbo patirtimi, bet ir mokslo tyrimais bei analize. Vadovėlyje aprašomi pagrindiniai mokymo(si), refleksijos ir vertinimo metodai, apžvelgiamos XXI a. mokyklai itin svarbios ugdymo technologijos: kritinio mąstymo ir kūrybingumo ugdymo, mokymosi bendradarbiaujant, prob…
Leidinio tikslas – padėti kūrybingai, įdomiai ir metodiškai organizuoti mokymo(si) procesą.
Šiuolaikinė didaktika – mokymo ir mokymosi proceso organizavimo pagrindų, ugdymo mokslo ir praktikos sintezė, paremta ne tik pedagoginio darbo patirtimi, bet ir mokslo tyrimais bei analize. Vadovėlyje aprašomi pagrindiniai mokymo(si), refleksijos ir vertinimo metodai, apžvelgiamos XXI a. mokyklai itin svarbios ugdymo technologijos: kritinio mąstymo ir kūrybingumo ugdymo, mokymosi bendradarbiaujant, problemų sprendimo, refleksyviojo ir interaktyviojo mokymosi būdai. Daug dėmesio skiriama gebėjimui įsivertinti ir grįžtamojo ryšio organizavimui, pateikiama brandos darbų rengimo rekomendacijų. Knygoje tam tikri simboliai pabrėžia esminius dėstymo aspektus ir autorių parengtas praktines užduotis.
Vadovėlis skirtas visų aukštųjų mokyklų studentams, ketinantiems dirbti pedagoginį darbą ir įgyti mokytojo kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems švietimo sistemos darbuotojams, siekiantiems tobulinti ugdomąją veiklą, taip pat dėstytojams, taikantiems vertinimo principus ir metodus studijų procese studentų pažangai reflektuoti ir vertinti.
Leidinio tikslas – padėti kūrybingai, įdomiai ir metodiškai organizuoti mokymo(si) procesą.
Šiuolaikinė didaktika – mokymo ir mokymosi proceso organizavimo pagrindų, ugdymo mokslo ir praktikos sintezė, paremta ne tik pedagoginio darbo patirtimi, bet ir mokslo tyrimais bei analize. Vadovėlyje aprašomi pagrindiniai mokymo(si), refleksijos ir vertinimo metodai, apžvelgiamos XXI a. mokyklai itin svarbios ugdymo technologijos: kritinio mąstymo ir kūrybingumo ugdymo, mokymosi bendradarbiaujant, problemų sprendimo, refleksyviojo ir interaktyviojo mokymosi būdai. Daug dėmesio skiriama gebėjimui įsivertinti ir grįžtamojo ryšio organizavimui, pateikiama brandos darbų rengimo rekomendacijų. Knygoje tam tikri simboliai pabrėžia esminius dėstymo aspektus ir autorių parengtas praktines užduotis.
Vadovėlis skirtas visų aukštųjų mokyklų studentams, ketinantiems dirbti pedagoginį darbą ir įgyti mokytojo kvalifikaciją, mokytojams ir kitiems švietimo sistemos darbuotojams, siekiantiems tobulinti ugdomąją veiklą, taip pat dėstytojams, taikantiems vertinimo principus ir metodus studijų procese studentų pažangai reflektuoti ir vertinti.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai
-
-
Pedagogas
-
2025-04-29
Rodyti daugiauDaug reikalingo turinio pedagogui.