29,15 €
32,39 €
-10% su kodu: IMU10
27,39 €
Simptomų apibūdinimai vaistininkams: dažniausiai pasitaikančių ligų gydymo ir priežiūros vadovas
Simptomų apibūdinimai vaistininkams: dažniausiai pasitaikančių ligų gydymo ir priežiūros vadovas
29,15 €
32,39 €
  • Papildymas pakeliui
Simptomų apibūdinimai vaistininkams: dažniausiai pasitaikančių ligų gydymo ir priežiūros vadovas
Simptomų apibūdinimai vaistininkams: dažniausiai pasitaikančių ligų gydymo ir priežiūros vadovas
Perskaityta: 27,39 €
Kiekvieną darbo dieną žmonės ateina į bendruomenės vaistinę patarimų dėl nedidelių negalavimų ir simptomų. Naujausiais tyrimais nustatyta, kad bendrosios praktikos ir skubios pagalbos skyriaus konsultacijos dėl lengvų negalavimų, kurie gali būti gydomi bendruomenės vaistinėse, sudarė atitinkamai apie 13 ir 5 %. Skatinimas rūpintis savimi yra teigiama iniciatyva, o didėjant spaudimui dėl didelio gydytojų ir slaugytojų darbo krūvio, tikėtina, kad bendruomenės vaistinė bus dar dažniau naudojama ka…
29.15 2025-07-21 07:59:00
SKAITYTA KNYGA
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu IMU106d.02:43:03

Simptomų apibūdinimai vaistininkams: dažniausiai pasitaikančių ligų gydymo ir priežiūros vadovas + nemokamas atvežimas! | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

32,39 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Perskaitytos

27,39 €
Kaip nauja! Knygudama 86%

Aprašymas

Kiekvieną darbo dieną žmonės ateina į bendruomenės vaistinę patarimų dėl nedidelių negalavimų ir simptomų. Naujausiais tyrimais nustatyta, kad bendrosios praktikos ir skubios pagalbos skyriaus konsultacijos dėl lengvų negalavimų, kurie gali būti gydomi bendruomenės vaistinėse, sudarė atitinkamai apie 13 ir 5 %. Skatinimas rūpintis savimi yra teigiama iniciatyva, o didėjant spaudimui dėl didelio gydytojų ir slaugytojų darbo krūvio, tikėtina, kad bendruomenės vaistinė bus dar dažniau naudojama kaip pirmasis punktas, kur galima kreiptis dėl lengvų negalavimų.

Dažnai egzistuoja vietos iniciatyvų, skatinančių tai daryti. Visuomenės nariai kreipiasi į vaistininkus ir
vaistinių darbuotojus dėl įvairių priežasčių:
- prašant patarimo apie simptomus ir tinkamą gydymą;
- norint įsigyti vaistą pagal nurodytą pavadinimą;
- klausiant bendrų sveikatos patarimų (pvz., apie maisto papildus);
- klausiant apie poveikį / simptomus, susijusius su receptiniais vaistais;

Vaistininko vaidmuo reaguojant į simptomus ir prižiūrint nereceptinių vaistų pardavimą labai svarbus, todėl jam reikia įvairių žinių ir įgūdžių apie ligas ir jų gydymą. Be to, vaistininkai yra atsakingi už tai, kad jų darbuotojai teiktų tinkamas konsultacijas ir rekomendacijas.

Žemiau išvardinti būtiniausi įgūdžiai, kuriais turi pasižymėti vaistininkai:
- lengvų ir rimtesnių simptomų diferencijavimas;
- klausymo įgūdžiai;
- klausimų formulavimo ir pateikimo įgūdžiai;
- gydymo parinkimas pagrįstas veiksmingumo įrodymais;
- gebėjimas perduoti šiuos įgūdžius kitiems vaistinių darbuotojams.

EXTRA 10 % nuolaida su kodu: IMU10

29,15 €
32,39 €
Papildymas pakeliui

Akcija baigiasi už 6d.02:43:03

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,32 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 27,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Knygudama.

Pardavėjo reitingas:  86%

Knygos būklė

Formatai:

32,39 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Perskaitytos

27,39 €
Kaip nauja!
Knygudama 86%

Kiekvieną darbo dieną žmonės ateina į bendruomenės vaistinę patarimų dėl nedidelių negalavimų ir simptomų. Naujausiais tyrimais nustatyta, kad bendrosios praktikos ir skubios pagalbos skyriaus konsultacijos dėl lengvų negalavimų, kurie gali būti gydomi bendruomenės vaistinėse, sudarė atitinkamai apie 13 ir 5 %. Skatinimas rūpintis savimi yra teigiama iniciatyva, o didėjant spaudimui dėl didelio gydytojų ir slaugytojų darbo krūvio, tikėtina, kad bendruomenės vaistinė bus dar dažniau naudojama kaip pirmasis punktas, kur galima kreiptis dėl lengvų negalavimų.

Dažnai egzistuoja vietos iniciatyvų, skatinančių tai daryti. Visuomenės nariai kreipiasi į vaistininkus ir
vaistinių darbuotojus dėl įvairių priežasčių:
- prašant patarimo apie simptomus ir tinkamą gydymą;
- norint įsigyti vaistą pagal nurodytą pavadinimą;
- klausiant bendrų sveikatos patarimų (pvz., apie maisto papildus);
- klausiant apie poveikį / simptomus, susijusius su receptiniais vaistais;

Vaistininko vaidmuo reaguojant į simptomus ir prižiūrint nereceptinių vaistų pardavimą labai svarbus, todėl jam reikia įvairių žinių ir įgūdžių apie ligas ir jų gydymą. Be to, vaistininkai yra atsakingi už tai, kad jų darbuotojai teiktų tinkamas konsultacijas ir rekomendacijas.

Žemiau išvardinti būtiniausi įgūdžiai, kuriais turi pasižymėti vaistininkai:
- lengvų ir rimtesnių simptomų diferencijavimas;
- klausymo įgūdžiai;
- klausimų formulavimo ir pateikimo įgūdžiai;
- gydymo parinkimas pagrįstas veiksmingumo įrodymais;
- gebėjimas perduoti šiuos įgūdžius kitiems vaistinių darbuotojams.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%