Knygoje išdėstoma III klasės Šaltinio komplekto parengimo koncepcija, kalbos ugdymo(si) gairės, mokytojui aktualūs kalbos kultūros klausimai. Aptariami prozos, lyrikos, dramos kūrinių skaitymo ypatumai. Teoriniai teiginiai siejami su trečiokų kalbine veikla, jų kalbos pavyzdžiais.
Analizuojamos Šaltinio komplekto kiekvieno skyriaus svarbiausios literatūrinio ir kalbinio ugdymo(si) temos ir problemos. Išsamiai aiškinami jų tikslai, vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduočių ryšys, pateikiami meto…
Knygoje išdėstoma III klasės Šaltinio komplekto parengimo koncepcija, kalbos ugdymo(si) gairės, mokytojui aktualūs kalbos kultūros klausimai. Aptariami prozos, lyrikos, dramos kūrinių skaitymo ypatumai. Teoriniai teiginiai siejami su trečiokų kalbine veikla, jų kalbos pavyzdžiais.
Analizuojamos Šaltinio komplekto kiekvieno skyriaus svarbiausios literatūrinio ir kalbinio ugdymo(si) temos ir problemos. Išsamiai aiškinami jų tikslai, vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduočių ryšys, pateikiami metodiniai komentarai. Daugiau dėmesio skirta skyrių, poskyrių apibendrinimui, įtvirtinimui. Siūloma įvairių mokomųjų, tikrinamųjų diktantų, atpasakojimų, rašinių. Šį kartą atsisakyta teminio plano siekiant palikti daugiau laisvės mokytojo kūrybai. Psichologinės, lingvistinės, didaktinės literatūros sąrašai pateikiami po kiekvienos temos, problemos, skyriaus.
Knygos pabaigoje keli puslapiai skirti III klasės mokytojų refleksijai (pamąstymui) apie praėjusių mokslo metų kalbos ugdymo(si) sėkmes ir nesėkmes.
Knygoje išdėstoma III klasės Šaltinio komplekto parengimo koncepcija, kalbos ugdymo(si) gairės, mokytojui aktualūs kalbos kultūros klausimai. Aptariami prozos, lyrikos, dramos kūrinių skaitymo ypatumai. Teoriniai teiginiai siejami su trečiokų kalbine veikla, jų kalbos pavyzdžiais.
Analizuojamos Šaltinio komplekto kiekvieno skyriaus svarbiausios literatūrinio ir kalbinio ugdymo(si) temos ir problemos. Išsamiai aiškinami jų tikslai, vadovėlio ir pratybų sąsiuvinio užduočių ryšys, pateikiami metodiniai komentarai. Daugiau dėmesio skirta skyrių, poskyrių apibendrinimui, įtvirtinimui. Siūloma įvairių mokomųjų, tikrinamųjų diktantų, atpasakojimų, rašinių. Šį kartą atsisakyta teminio plano siekiant palikti daugiau laisvės mokytojo kūrybai. Psichologinės, lingvistinės, didaktinės literatūros sąrašai pateikiami po kiekvienos temos, problemos, skyriaus.
Knygos pabaigoje keli puslapiai skirti III klasės mokytojų refleksijai (pamąstymui) apie praėjusių mokslo metų kalbos ugdymo(si) sėkmes ir nesėkmes.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai