4,99 €
5,79 €
6,49 €
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
1
  • Išparduota
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Perskaityta: 4,99 €
1
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Perskaityta: 5,79 €
1
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“
Perskaityta: 6,49 €
1
Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti. Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų poka…
4.99
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Originalus pavadinimas: The Next Generation og Word-of-mouth Marketing
  • Autorius: Lois Kelly
  • Leidėjas
  • Metai: 2007
  • Puslapiai: 228
  • ISBN : 9789955460541
  • Formatas: 16 x 22, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Leonas Tamas

Rinkodara „Iš lūpų į lūpas“ | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

4,99 €
Kaip nauja! Ieva MV 98%
5,79 €
Labai gera Atigis 100%
6,49 €
Kaip nauja! Eglė Oli 98%

Aprašymas

Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti.

Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų pokalbį.

  • Kaina: 4,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Ieva MV.

Pardavėjo reitingas:  98%

Knygos būklė
  • Kaina: 5,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Atigis.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 6,49 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Eglė Oli.

Pardavėjo reitingas:  98%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

4,99 €
Kaip nauja!
Ieva MV 98%
5,79 €
Labai gera
Atigis 100%
6,49 €
Kaip nauja!
Eglė Oli 98%

Šios knygos autorė, rinkodaros specialistė Lois Kelly, padėjo milijardų dolerių vertės kompanijoms, tokioms kaip „FedEx“ ir „Microsoft“, iš pagrindų pakeisti savo rinkodarą ir komunikavimo būdus, kad klientai greičiau suvoktų tai, ką jos sako, patikėtų jų gaminių išskirtinumu ir svarbiausia - norėtų juos pirkti.

Šioje knygoje pateikiama praktinių patarimų, kaip klausytis klientų, kaip nustatyti, kas jiems svarbu, ir paskui taip pateikti informaciją, kad ji išties rastų atgarsį ir įkvėptų pokalbį.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%