Reklama ir kūrybiškumas
Reklama ir kūrybiškumas
1
  • Išparduota
Reklama vartotojui ne tik suteikia informacijos apie prekę, bet veikia ir emociškai, siūlo naujas vertybes ir formuoja įmonei palankią pasaulėžiūrą. Ar paveiki reklama turi būti kūrybiška? Knygoje teoriškai ir praktiškai nagrinėjamas kūrybos ir reklamos ryšys, veikiantis šiuolaikinę visuomenę. Leidinyje pateikta naudingų žinių dirbantiems reklamos kūrimo srityje, taip pat kurių veikla susijusi su rinkodara ar vadyba.
0
  • Autorius: Laimona Šliburytė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2017
  • Puslapiai: 58
  • ISBN: 9786090213971
  • Versijos kodas: 19-0052
  • Formatas: 21 x 29 x 0,4 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Reklama ir kūrybiškumas | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Reklama vartotojui ne tik suteikia informacijos apie prekę, bet veikia ir emociškai, siūlo naujas vertybes ir formuoja įmonei palankią pasaulėžiūrą. Ar paveiki reklama turi būti kūrybiška? Knygoje teoriškai ir praktiškai nagrinėjamas kūrybos ir reklamos ryšys, veikiantis šiuolaikinę visuomenę. Leidinyje pateikta naudingų žinių dirbantiems reklamos kūrimo srityje, taip pat kurių veikla susijusi su rinkodara ar vadyba.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Reklama vartotojui ne tik suteikia informacijos apie prekę, bet veikia ir emociškai, siūlo naujas vertybes ir formuoja įmonei palankią pasaulėžiūrą. Ar paveiki reklama turi būti kūrybiška? Knygoje teoriškai ir praktiškai nagrinėjamas kūrybos ir reklamos ryšys, veikiantis šiuolaikinę visuomenę. Leidinyje pateikta naudingų žinių dirbantiems reklamos kūrimo srityje, taip pat kurių veikla susijusi su rinkodara ar vadyba.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%