Reklama ir kūrybiškumas
Reklama ir kūrybiškumas
1
  • Išparduota.
Reklama vartotojui ne tik suteikia informacijos apie prekę, bet veikia ir emociškai, siūlo naujas vertybes ir formuoja įmonei palankią pasaulėžiūrą. Ar paveiki reklama turi būti kūrybiška? Knygoje teoriškai ir praktiškai nagrinėjamas kūrybos ir reklamos ryšys, veikiantis šiuolaikinę visuomenę. Leidinyje pateikta naudingų žinių dirbantiems reklamos kūrimo srityje, taip pat kurių veikla susijusi su rinkodara ar vadyba.
  • Autorius: Laimona Šliburytė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2017
  • Puslapiai: 58
  • ISBN: 9786090213971
  • Formatas: 21 x 29 x 0,4 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Reklama ir kūrybiškumas Minkšti viršeliai - 2017

Atsiliepimai

Aprašymas

Reklama vartotojui ne tik suteikia informacijos apie prekę, bet veikia ir emociškai, siūlo naujas vertybes ir formuoja įmonei palankią pasaulėžiūrą. Ar paveiki reklama turi būti kūrybiška? Knygoje teoriškai ir praktiškai nagrinėjamas kūrybos ir reklamos ryšys, veikiantis šiuolaikinę visuomenę. Leidinyje pateikta naudingų žinių dirbantiems reklamos kūrimo srityje, taip pat kurių veikla susijusi su rinkodara ar vadyba.

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Laimona Šliburytė
  • Leidėjas: Technologija
  • Metai: 2017
  • Puslapiai: 58
  • ISBN: 9786090213971
  • Formatas: 21 x 29 x 0,4 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%