Reklama ir jos poveikis vartotojui
Reklama ir jos poveikis vartotojui
  • Išparduota.
Knygoje „Reklama ir jos poveikis vartotojui“ skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje. Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos a…
  • Autorius: Darius Jokubauskas
  • Leidėjas:
  • Metai: 2003
  • Puslapiai: 368
  • ISBN: 9789955951506
  • Formatas: 15,5 x 21,5 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Reklama ir jos poveikis vartotojui Kieti viršeliai - 2003

Atsiliepimai

Aprašymas

Knygoje „Reklama ir jos poveikis vartotojui“ skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje.

Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms.

Šis leidinys yra daugiau teorinio pobūdžio, tačiau jame pateikti ir keli praktiniai pavyzdžiai ne tik iš mūsų šalies, bet ir kitų pasaulio regionų rinkų.

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Darius Jokubauskas
  • Leidėjas: InSpe
  • Metai: 2003
  • Puslapiai: 368
  • ISBN: 9789955951506
  • Formatas: 15,5 x 21,5 x 1,5 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%