Reklama ir firmos įvaizdis
Reklama ir firmos įvaizdis
  • Išparduota.
Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje. Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano reng…
  • Metai: 1997
  • Puslapiai: 69
  • ISBN-10: 998612123X
  • ISBN-13: 9789986121237
  • Formatas: 14 x 20 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Reklama ir firmos įvaizdis Minkšti viršeliai - 1997

Atsiliepimai

Aprašymas

Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje.

Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano rengimo etapai. Aptarta firmos įvaizdžio esmė ir svarbiausios jo formavimo ypatybės. Trumpai aprašyti svarbiausieji reklamos platinimo kanalai ir kiti dalykai, turintys įtakos firmos įvaizdžio formavimui.

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Metai: 1997
  • Puslapiai: 69
  • ISBN-10: 998612123X
  • ISBN-13: 9789986121237
  • Formatas: 14 x 20 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%