Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje.
Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano reng…
0
Metai: 1997
Puslapiai:69
ISBN-10: 998612123X
ISBN-13: 9789986121237
Formatas: 14 x 20 cm, minkšti viršeliai
Kalba:Lietuvių
Reklama ir firmos įvaizdis
(el. knyga)
(skaityta knyga) | knygos.lt
Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje.
Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano rengimo etapai. Aptarta firmos įvaizdžio esmė ir svarbiausios jo formavimo ypatybės. Trumpai aprašyti svarbiausieji reklamos platinimo kanalai ir kiti dalykai, turintys įtakos firmos įvaizdžio formavimui.
Leidinys „Reklama ir firmos įvaizdis“ susideda iš dviejų dalių. Pirmoji leidinio dalis skirta tarptautinės reklamos veiklos pagrindams aptarti. Apibūdinti svarbiausieji tarptautinės reklamos veiklos terminai, kryptys, klasifikacijos. Supažindinama su šiuolaikinės reklamos proceso ypatumais, reklamos veikla marketingo sistemoje.
Antroji leidinio dalis skirta reklamos veiklai ir firmos įvaizdžiui nagrinėti. Šioje dalyje aptartos svarbiausios reklamos savybės, pateikti reklamos veiklos plano rengimo etapai. Aptarta firmos įvaizdžio esmė ir svarbiausios jo formavimo ypatybės. Trumpai aprašyti svarbiausieji reklamos platinimo kanalai ir kiti dalykai, turintys įtakos firmos įvaizdžio formavimui.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai