Iš viso: 22,79 €
REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo
REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo

Kaina internetu: 22,79 € 28,49 €

1
  • Liko vos keli vienetai.
Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas, kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...
22.79 2020-09-28 09:00:00
REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo
-20%

REKLAMA: tarp klasikos ir modernumo Kieti viršeliai - 2019

Atsiliepimai

    • 2020-01-10

    Labai laukiu 2 dalies

    Labai laukiu 2 dalies

Formatai:

22,79 € 28,49 € Nauja knyga
kieti viršeliai

Aprašymas

Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas, kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...

Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį.

Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo" apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.

APIE KNYGOS AUTORIUS

Almas Rupšlaukis

Kauno technologijos universiteto vadybos mokslų magistras, Lietuvos aukštosiose mokyklose dėstė vadybos ir rinkodaros dalykus. Yra mokslinių straipsnių ir metodinių priemonių autorius. Praktinė veikla susijusi su prekių ženklų rinkodara ir pardavimais.

Bronislovas Čereška

Vilniaus universiteto docentas, vienas iš reklamos teorijos pradininkų Lietuvoje. Ilgametis VU Prekybos ekonomikos katedros vedėjas, dekanas. Mokomosios knygos „Reklama: teorija ir praktika" ir daugiau nei 40 mokslinių straipsnių autorius, prisidėjęs prie reklamos programų rengimo aukštosioms mokykloms.

Darius Jokubauskas

Knygos „Reklama: teorija ir praktika“ bendraautoris, jauniausias visų laikų mokomosios knygos autorius („Reklama ir jos poveikis vartotojui“, oficialus Lietuvos rekordas). Turi daugiau nei 20 metų darbo patirtį rinkodaros ir reklamos srityse, žiniasklaidos ir leidybos kompanijos „Super namai“ įkūrėjas.




  • Kaina internetu: 22,79 € 28,49 €
  • Akcija baigiasi už
  • Kaina paskirstymo punkte: 28,49 € ?
  • Sutaupai: 5,70 € (20%)
  • Liko vos keli vienetai.
  • Už tą pačią 22,79 € kainą pirkite ir šiose prekybos vietose:
  • Knygos.lt knygyne centre
    Vilniaus g. 9, Vilnius
    Liko nedaug
  • Knygos.lt knygyne Akropolyje
    Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas
    Liko nedaug

Formatai:

22,79 € 28,49 € Nauja knyga
kieti viršeliai

  • Už tą pačią 22,79 € kainą pirkite ir šiose prekybos vietose:
  • Knygos.lt knygyne centre
    Vilniaus g. 9, Vilnius
    Liko nedaug
  • Knygos.lt knygyne Akropolyje
    Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas
    Liko nedaug

Atsiliepimai

    • Beatrisa S.
    • 2020-01-10

    Labai laukiu 2 dalies

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 100%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%