Atsiliepimai
Aprašymas
Pasaulio pažinimo kursu „Raktas“ siekiama: leisti mokiniams pažinti juos supančią gamtinę, socialinę ir kultūrinę tikrovę; skatinti žmogaus ir visuomenės vertybinį santykį su aplinkiniu pasauliu; ugdyti ekologinį sąmoningumą, atsakomybę už poveikį aplinkai; padėti mokiniams suvokti žmonių tarpusavio santykių normas, skatinti (mokyti) juos paisyti gerbūvio ir bendravimo taisyklių; ugdyti sveikos ir saugios gyvensenos įgūdžius bei įpročius; supažindinti mokinius su doriniais (dorovės, elgesio) ir pilietiniais (tapatumo) principais.
Vadovėlio herojai yra 5: 4 vaikai ir dėdė Juozas. Eglė ir Laurynas — miesto mokyklos pirmaklasiai. O Aistė ir Ignas gyvena ir mokosi kaime. Visi jie guvūs, protingi, rimtai žiūrintys į mokymąsi, tačiau jie ir labai skirtingi. Skiriasi jų charakterio ypatybės, pomėgiai, gyvenamoji aplinka ir t. t. Šie personažai pateikia informaciją apie aplinką, gyvenimo realijas. Dėdė Juozas — vyresnės kartos atstovas. Jis išminties ir gyvenimiškos patirties simbolis, gražiai sutariantis su vaikais. Dėdė Juozas jiems pataria, pamoko, atkreipia dėmesį, įspėja.
Skyriuose „Gyvename kartu“ akcentuojamas kiekvieno asmens vertingumas, individualumas, puoselėjama dora, sąžiningumas, savarankiškumas, kūrybiškumas, pagarba žmogui, jo darbui, mokoma būti atsakingu bendruomenės nariu.
Skyriais „Noriu pažinti gamtą“, „Paslaptingos medžiagos“, „Kaip pažinti aplinką“ siekiama vaiką priartinti prie gamtos, padėti suvokti jos procesus, ugdyti ekologinę kultūrą. Skyriaus „Mano kūnas ir sveikata“ turinys skatina mokinius sveikai ir saugiai gyventi, būti atsakingais už savo ir kitų sveikatą.
Pasaulio pažinimo kursu „Raktas“ siekiama: leisti mokiniams pažinti juos supančią gamtinę, socialinę ir kultūrinę tikrovę; skatinti žmogaus ir visuomenės vertybinį santykį su aplinkiniu pasauliu; ugdyti ekologinį sąmoningumą, atsakomybę už poveikį aplinkai; padėti mokiniams suvokti žmonių tarpusavio santykių normas, skatinti (mokyti) juos paisyti gerbūvio ir bendravimo taisyklių; ugdyti sveikos ir saugios gyvensenos įgūdžius bei įpročius; supažindinti mokinius su doriniais (dorovės, elgesio) ir pilietiniais (tapatumo) principais.
Vadovėlio herojai yra 5: 4 vaikai ir dėdė Juozas. Eglė ir Laurynas — miesto mokyklos pirmaklasiai. O Aistė ir Ignas gyvena ir mokosi kaime. Visi jie guvūs, protingi, rimtai žiūrintys į mokymąsi, tačiau jie ir labai skirtingi. Skiriasi jų charakterio ypatybės, pomėgiai, gyvenamoji aplinka ir t. t. Šie personažai pateikia informaciją apie aplinką, gyvenimo realijas. Dėdė Juozas — vyresnės kartos atstovas. Jis išminties ir gyvenimiškos patirties simbolis, gražiai sutariantis su vaikais. Dėdė Juozas jiems pataria, pamoko, atkreipia dėmesį, įspėja.
Skyriuose „Gyvename kartu“ akcentuojamas kiekvieno asmens vertingumas, individualumas, puoselėjama dora, sąžiningumas, savarankiškumas, kūrybiškumas, pagarba žmogui, jo darbui, mokoma būti atsakingu bendruomenės nariu.
Skyriais „Noriu pažinti gamtą“, „Paslaptingos medžiagos“, „Kaip pažinti aplinką“ siekiama vaiką priartinti prie gamtos, padėti suvokti jos procesus, ugdyti ekologinę kultūrą. Skyriaus „Mano kūnas ir sveikata“ turinys skatina mokinius sveikai ir saugiai gyventi, būti atsakingais už savo ir kitų sveikatą.
Atsiliepimai