Atsiliepimai
Aprašymas
Straipsnyje „Projektai mokymo(si) procese: iniciatyvumą įgalinantys aspektai" analizuojamas projektų metodas kaip reikšminga prieiga sukurti veiksmingą mokymosi terpę, kurioje vyrauja palaikymo, motyvuojantys ir besimokančiųjų iniciatyvumą (angl. proactiveness) įgalinantys veiksniai.
Projektų metodo svarbai, įgalinant iniciatyvumą, konceptualizuoti pasirinktos trys metodologinės prielaidos: Apsisprendimo ir Pakilumo teorijos, Herzbergo bazinė vadybos mokslo teorija ir Apribojimų teorija.
Pirma – besimokančiajam įgalinti reikalingas nuolatinis iššūkis, kai atliekamas gana sudėtingas, bet paties pasirinktas, jo gabumus, žinias, mokėjimusir įgūdžius atitinkantis darbas (Apsisprendimo ir Pakilumo teorijos), antra – „užsidegimas", ypatingos pastangos ir energija, kai sukuriama teigiama emocinė aplinka, kurioje vyrauja palaikantys ir motyvuojantys veiksniai (Herzbergo bazinė vadybos mokslo teorija), trečia – svarbios ambicijos ir tikėjimas, prieš kuriuos netenka galios jokie apribojantys veiksniai, išlaisvina žmogaus kūrybines galias iniciatyviai ir prasmingai veiklai (Apribojimų teorija).
Andragogo tapsmas jungiamąja grandimi tarp aplinkos ir besimokančiųjų, prisiimtas mediatoriaus vaidmuo projektinėje veikloje, autorių nuomone, gali būti reikšminga sąlyga veiksmingai mokymosi aplinkai sukurti ir besimokančiųjų iniciatyvumui įgalinti.
EXTRA 10 % nuolaida
Kupono kodas: NORIU10
Akcija baigiasi už 2d.09:07:36
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Straipsnyje „Projektai mokymo(si) procese: iniciatyvumą įgalinantys aspektai" analizuojamas projektų metodas kaip reikšminga prieiga sukurti veiksmingą mokymosi terpę, kurioje vyrauja palaikymo, motyvuojantys ir besimokančiųjų iniciatyvumą (angl. proactiveness) įgalinantys veiksniai.
Projektų metodo svarbai, įgalinant iniciatyvumą, konceptualizuoti pasirinktos trys metodologinės prielaidos: Apsisprendimo ir Pakilumo teorijos, Herzbergo bazinė vadybos mokslo teorija ir Apribojimų teorija.
Pirma – besimokančiajam įgalinti reikalingas nuolatinis iššūkis, kai atliekamas gana sudėtingas, bet paties pasirinktas, jo gabumus, žinias, mokėjimusir įgūdžius atitinkantis darbas (Apsisprendimo ir Pakilumo teorijos), antra – „užsidegimas", ypatingos pastangos ir energija, kai sukuriama teigiama emocinė aplinka, kurioje vyrauja palaikantys ir motyvuojantys veiksniai (Herzbergo bazinė vadybos mokslo teorija), trečia – svarbios ambicijos ir tikėjimas, prieš kuriuos netenka galios jokie apribojantys veiksniai, išlaisvina žmogaus kūrybines galias iniciatyviai ir prasmingai veiklai (Apribojimų teorija).
Andragogo tapsmas jungiamąja grandimi tarp aplinkos ir besimokančiųjų, prisiimtas mediatoriaus vaidmuo projektinėje veikloje, autorių nuomone, gali būti reikšminga sąlyga veiksmingai mokymosi aplinkai sukurti ir besimokančiųjų iniciatyvumui įgalinti.
Atsiliepimai