10,59 €
Prekybos marketingas
Prekybos marketingas
1
  • Išparduota
Prekybos marketingas
Prekybos marketingas
Perskaityta: 10,59 €
1
Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams,…
10.59
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Arvydas Pajuodis
  • Leidėjas:
  • Metai: 2005
  • Puslapiai: 391
  • ISBN: 9789955682059
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 17,5 x 24 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Prekybos marketingas | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

10,59 €
Kaip nauja! Eglė . 100%

Aprašymas

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.

  • Kaina: 10,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Eglė ..

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
Knyga puikios būklės. Pirkta nauja, skaityta kartą.

Formatai:

Perskaitytos

10,59 €
Kaip nauja!
Eglė . 100%

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%