Prekybos marketingas
Prekybos marketingas
1
  • Išparduota.
Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams,…
  • Autorius: Arvydas Pajuodis
  • Leidėjas:
  • Metai: 2005
  • Puslapiai: 391
  • ISBN: 9789955682059
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 17,5 x 24 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Prekybos marketingas Minkšti viršeliai - 2005

Atsiliepimai

Aprašymas

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Arvydas Pajuodis
  • Leidėjas: Eugrimas
  • Metai: 2005
  • Puslapiai: 391
  • ISBN: 9789955682059
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 17,5 x 24 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%