Prekių ženklai ir jų kūrimas
Prekių ženklai ir jų kūrimas
  • Išparduota.
Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį. Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat ga…
0
  • Autorius: Rita Clifton
  • Leidėjas:
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 288
  • ISBN: 9789955388388
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,7 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Angelė Kėdaitienė, Aldona Bareckienė

Prekių ženklai ir jų kūrimas | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Knygoje pristatoma prekių ženklų samprata ir jų finansinė bei socialinė svarba, analizuojami svarbiausi pasaulio prekių ženklai ir jų valdymo patirtys, nagrinėjama vaizdinė ir žodinė prekių ženklų reikšmė pritraukiant vartotojus. Paskutiniame skyriuje pateikiamos tendencijos, kurios lems prekių ženklų, verslo ir visuomenės ateitį.

Prekių ženklai sukuria vartojimo pridėtinę vertę, nes jie sumažina pirkimo riziką ir pastangas, skatina investuoti į kokybę ir inovacijas. Prekių ženklai taip pat gali pagerinti vartotojų estetinę ir psichologinę patirtį. Ši knyga skirta bet kuriam plataus akiračio žmogui, kuris siekia geriau suprasti prekių ženklų socialinę ir finansinę vertę, šiuolaikinę prekių ženklų kūrimo praktiką ir kai kuriuos naujus šios svarbios temos aspektus.

„Gerai valdomi prekių ženklai turi išskirtinę ekonominę vertę ir yra efektyviausi pastovios gerovės kūriniai. Suprasti prekių ženklo vertę ir jos didinimo galimybes yra esminė vadybos užduotis". - Rita Clifton, kompanijos Interbrand pirmininkė

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Rita Clifton
  • Leidėjas: Alma littera
  • Metai: 2011
  • Puslapiai: 288
  • ISBN: 9789955388388
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 14,7 x 22 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Angelė Kėdaitienė, Aldona Bareckienė

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%