Atsiliepimai
Aprašymas
Mokomoji knyga skirta marketingą studijuojantiems studentams. Knygoje pateiktos pagrindinės prekių paskirstymo sąvokos, paskirstymo esmė ir pagrindiniai teoriniai aspektai bei su jais susijusios praktinės užduotys ir jų sprendimo būdai. Ši knyga padės studentams lengviau suvokti ir įsisavinti prekių paskirstymo teorines žinias, nes teorinių žinių pateikimas yra pagrįstas praktiniais pavyzdžiais.
Mokomoji knyga skirta marketingą studijuojantiems studentams. Knygoje pateiktos pagrindinės prekių paskirstymo sąvokos, paskirstymo esmė ir pagrindiniai teoriniai aspektai bei su jais susijusios praktinės užduotys ir jų sprendimo būdai. Ši knyga padės studentams lengviau suvokti ir įsisavinti prekių paskirstymo teorines žinias, nes teorinių žinių pateikimas yra pagrįstas praktiniais pavyzdžiais.
Atsiliepimai