Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška.…
Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška. Jie tiksliai ir aiškiai aprašo žingsnius, kuriuos turite žengti, norėdami sukurti pasitikėjimu grįstus santykius.
Deividas H. Maisteris yra pasaulyje plačiai pripažintas profesionalų paslaugų įmonių vadybos autoritetas. Beveik du dešimtmečius jis konsultavo įvairių profesijų įmones, apimdamas visas strategines ir valdymo problemas.
Čarlis H. Grinas moko vadovus ir konsultuoja verslo strategijos profesionalų paslaugų srityje klausimais. Dabar jo darbas labiausiai orientuotas į pasitikėjimu pagrįstų santykių kūrimą organizacijose ir į profesionalų paslaugų įmonių vadybą.
Robertas M. Galfordas daug metų dėstė vadovų mokymo programas Kolumbijos universiteto absolventų verslo mokykloje ir Šiaurės vakarų universiteto Kelloggo absolventų vadybos mokykloje, be to, konsultavo profesionalų paslaugų įmones, technologijų bendroves ir finansų įstaigas.
Kaina: 30,99 €
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Šių dienų sparčiai besivystančioje tinklinėje ekonomikoje profesionalai turi dirbti sunkiau nei kada nors anksčiau, kad palaikytų ir pagerintų savo verslo įgūdžius ir žinias. Bet, pasak pripažintų patarėjų Deivido Maisterio, Čarlzo Grino ir Roberto Galfordo, vien jūsų srities techninio meistriškumo neužtenka. Plėtojant sėkmingus patarėjo ir kliento santykius svarbiausia – sukurti pasitikėjimą. Maisteris, Grinas ir Galfordas papildo mūsiškį pasitikėjimo supratimą; kartu jų knyga labai praktiška. Jie tiksliai ir aiškiai aprašo žingsnius, kuriuos turite žengti, norėdami sukurti pasitikėjimu grįstus santykius.
Deividas H. Maisteris yra pasaulyje plačiai pripažintas profesionalų paslaugų įmonių vadybos autoritetas. Beveik du dešimtmečius jis konsultavo įvairių profesijų įmones, apimdamas visas strategines ir valdymo problemas.
Čarlis H. Grinas moko vadovus ir konsultuoja verslo strategijos profesionalų paslaugų srityje klausimais. Dabar jo darbas labiausiai orientuotas į pasitikėjimu pagrįstų santykių kūrimą organizacijose ir į profesionalų paslaugų įmonių vadybą.
Robertas M. Galfordas daug metų dėstė vadovų mokymo programas Kolumbijos universiteto absolventų verslo mokykloje ir Šiaurės vakarų universiteto Kelloggo absolventų vadybos mokykloje, be to, konsultavo profesionalų paslaugų įmones, technologijų bendroves ir finansų įstaigas.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai