Atsiliepimai
Aprašymas
Monografijoje arskleidžiarnos aktualios verslo paslaugų inregruotoje rinkoje vykstančios permainos ir tendencijos. Pirmoje jos dalyje, remiantis naujausiomis paslaugų teorijomis ir mokslinėmis koncepcijomis, analizuojami ir vertinami Lietuvos paslaugų sekroriaus raidos kiekybiniai ir kokybiniai aspektai, teorinėje ir prakrinėje plotmėje gilinamasi į verslininkystę ir verslumą inregruoroje prekių ir paslaugų rinkoje. Didėjančios konkurencijos sąlygomis pagrindžiama svarbi verslo paramos forma - verslo inkubarorius: pateikiamas jo veiklos organizavimo modelis, teoriniu lygmeniu nagrinėjama paslaugų produktyvumo koncepcija.
Antroje dalyje išsamiai nagrinėjami teoriniai ir praktiniai bankų ir draudimo bendrovių paslaugų integracijos bei bendradarbiavimo aspektai, teoriniu metodologiniu bei praktiniu požiūriu nagrinėjamos kūrybinių reklamos paslaugų sektoriaus problemos, apžvelgiami pokyčiai Lietuvos prekybos sektoriuje, pateikiama maitinimo paslaugų imonių tinklo plėrros regione koncepcija. Skiriama vadybos ekonomikos krypčių dokrorantams, magisrranrams ir kitiems studentams, mokslo ir pedagoginiams darbuotojams, įvairių sričių specialistams praktikams bei plačiajai skaitytojų auditorijai.
EXTRA 10 % nuolaida
Kupono kodas: IMU10
Akcija baigiasi už 1d.05:15:25
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Monografijoje arskleidžiarnos aktualios verslo paslaugų inregruotoje rinkoje vykstančios permainos ir tendencijos. Pirmoje jos dalyje, remiantis naujausiomis paslaugų teorijomis ir mokslinėmis koncepcijomis, analizuojami ir vertinami Lietuvos paslaugų sekroriaus raidos kiekybiniai ir kokybiniai aspektai, teorinėje ir prakrinėje plotmėje gilinamasi į verslininkystę ir verslumą inregruoroje prekių ir paslaugų rinkoje. Didėjančios konkurencijos sąlygomis pagrindžiama svarbi verslo paramos forma - verslo inkubarorius: pateikiamas jo veiklos organizavimo modelis, teoriniu lygmeniu nagrinėjama paslaugų produktyvumo koncepcija.
Antroje dalyje išsamiai nagrinėjami teoriniai ir praktiniai bankų ir draudimo bendrovių paslaugų integracijos bei bendradarbiavimo aspektai, teoriniu metodologiniu bei praktiniu požiūriu nagrinėjamos kūrybinių reklamos paslaugų sektoriaus problemos, apžvelgiami pokyčiai Lietuvos prekybos sektoriuje, pateikiama maitinimo paslaugų imonių tinklo plėrros regione koncepcija. Skiriama vadybos ekonomikos krypčių dokrorantams, magisrranrams ir kitiems studentams, mokslo ir pedagoginiams darbuotojams, įvairių sričių specialistams praktikams bei plačiajai skaitytojų auditorijai.
Atsiliepimai