Su kodu IMU10 kaina tik 21,95 €
24,39 €
Paslaugų vartotojų lojalumas
Paslaugų vartotojų lojalumas
21,95 €
24,39 €
2
  • Liko vos keli vienetai
Monografijoje nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone. Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas. Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trim…
21.95 2024-03-20 23:59:00
  • Autorius: Neringa Vilkaitė-Vaitonė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2017
  • Puslapiai: 170
  • ISBN: 9786094760525
  • Formatas: 16,7 x 23,5 x 1 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Extra -10 % nuolaida šiai knygai su kodu IMU101d.14:47:26

Paslaugų vartotojų lojalumas | knygos.lt

Atsiliepimai

Formatai:

24,39 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Aprašymas

Monografijoje nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone. Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas.

Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais. Monografijoje pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis.

Monografijoje ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.

EXTRA 10 %nuolaida

21,95 €
24,39 €
Liko vos keli vienetai

Kupono kodas: IMU10

Akcija baigiasi už 1d.14:47:26

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,24 Knygų Eurų!?
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau

Formatai:

24,39 € Nauja knyga
minkšti viršeliai

Monografijoje nagrinėjamos paslaugų vartotojų lojalumo kūrimo, valdymo, vertinimo ir ugdymo problemos didėjančio organizacijų aplinkos dinamiškumo ir konkurencingumo fone. Konstruktyviai išanalizuota vartotojų lojalumo samprata ir raida, išnagrinėta paslaugų vartotojų lojalumo specifika, pristatytas vartotojų lojalumo vertinimo metodinis potencialas.

Remiantis teorine ir autorių atliktų specialių tyrimų rezultatų analize, parengtas paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelis, taikytinas trimis skirtingais duomenų prieigos scenarijais. Monografijoje pagal parengtą metodiką pristatyti modelio tinkamumo empirinio tyrimo maitinimo, grožio bei sporto paslaugas teikiančių įmonių atveju rezultatai patvirtino paslaugų vartotojų lojalumo vertinimo modelio tinkamumą skirtingomis duomenų prieigos situacijomis.

Monografijoje ypač daug dėmesio skirta tikslingų, kryptingų vartotojų lojalumo ugdymo priemonių parinkimui tinkamu laiku. Šių priemonių arsenalas apima labdaros, ryšių, virusinės rinkodaros taikymą, rinkodaros komunikacijų integravimą, rekomendacijų skatinimą, paslaugos teikėjo pakeitimo sąnaudų kūrimą bei pastarąjį šimtmetį tradiciniu tapusį lojalumo programos kūrimo sprendimą.

Atsiliepimai

    • Santa
    • 2021-03-30

    Labai naudinga knyga.

Rodyti daugiau
2 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%