Atsiliepimai
Aprašymas
Leidinyje „Paslaugų marketingas ir vadyba“ stengiamasi sistemiškai, t.y. nuo to, kokia veikla laikytina paslauga, iki organizacijos santykių su vartotojais, pateikti naujausias marketingo ir vadybos žinias, aktualias organizacijoms, kurios jau teikia paslaugas ar ketina savo veikloje vadovautis paslaugų logika.
Vadovėlį sudaro 18 skyrių. Medžiaga pateikiama vadovaujantis marketingo komplekso formulavimo logika. Čia nenagrinėjama tai, ką studentai jau turi žinoti, išklausę bendrąją marketingo teoriją. Kad būtų išryškinti paslaugų marketingo ypatumai, paslauga lyginama su preke.
Vadovėlis skirtas studijuojantiesiems socialinius mokslus, taip pat paslaugas teikiančių įmonių darbuotojams.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Raštininkas.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas JustRead.
Pardavėjo reitingas: 92%
Leidinyje „Paslaugų marketingas ir vadyba“ stengiamasi sistemiškai, t.y. nuo to, kokia veikla laikytina paslauga, iki organizacijos santykių su vartotojais, pateikti naujausias marketingo ir vadybos žinias, aktualias organizacijoms, kurios jau teikia paslaugas ar ketina savo veikloje vadovautis paslaugų logika.
Vadovėlį sudaro 18 skyrių. Medžiaga pateikiama vadovaujantis marketingo komplekso formulavimo logika. Čia nenagrinėjama tai, ką studentai jau turi žinoti, išklausę bendrąją marketingo teoriją. Kad būtų išryškinti paslaugų marketingo ypatumai, paslauga lyginama su preke.
Vadovėlis skirtas studijuojantiesiems socialinius mokslus, taip pat paslaugas teikiančių įmonių darbuotojams.
Atsiliepimai