Su kodu KNYGOS10 kaina tik 13,76 €
15,29 €
Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes
13,76 €
15,29 €
  • Turime sandėlyje
Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką. Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas,…
13.76 2025-06-23 07:59:00
  • Extra -10% nuolaida šiai knygai su kodu KNYGOS102d.06:08:41

Paauglio įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.

Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

EXTRA 10 % nuolaida

13,76 €
15,29 €
Turime sandėlyje

Kupono kodas: KNYGOS10

Akcija baigiasi už 2d.06:08:41

Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.

Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,15 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Monografijoje atskleidžiama paauglių daroma įtaka jų tėvų sprendimui pirkti skirtingų kategorijų prekes. Kokybiniais ir kiekybiniais tyrimais patvirtinta, kad vaikų poveikis tėvams yra skirtingas, kai perkamos inovatyvios ir tradicinės (įprastos) prekės. Taigi monografijoje analizuojama, kaip paauglių įtaka tėvų sprendimui pirkti inovatyvias prekes skiriasi atsižvelgiant į analizuojamų prekių kategoriją, vaiko, tėvų ir šeimos charakteristiką.

Autoriai išskyrė tris skirtingas paauglio elgsenas, susijusias su jo įsitraukimu į pirkimo sprendimo procesą: paauglio dalyvavimą sprendimo pirkti procese, paauglio daromą įtaką tėvų sprendimui ir paauglio savarankiškumą perkant prekę.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%