8,19 €
9,39 €
10,59 €
36,99 €
On Brand. Prekės Ženklas
On Brand. Prekės Ženklas
1
  • Išparduota
On Brand. Prekės Ženklas
On Brand. Prekės Ženklas
Perskaityta: 8,19 €
1
On Brand. Prekės Ženklas
On Brand. Prekės Ženklas
Perskaityta: 9,39 €
1
On Brand. Prekės Ženklas
On Brand. Prekės Ženklas
Perskaityta: 10,59 €
1
On Brand. Prekės Ženklas
On Brand. Prekės Ženklas
Perskaityta: 36,99 €
1
Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženkodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę. Wally Olinsas atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sėkmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai. Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalanti…
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA
  • Leidėjas:
  • Metai: 2006
  • Puslapiai: 256
  • ISBN: 9789955141457
  • Formatas: 0 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Irena Jomantienė ir Aušra Stanaitytė

On Brand. Prekės Ženklas (el. knyga) (skaityta knyga) | Wally Olins | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

8,19 €
Gera Indrė U 100%
9,39 €
Labai gera Indrė B 69%
10,59 €
Labai gera JustinaZ 100%
36,99 €
Gera Karolis1 79%

Aprašymas

Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženkodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę.

Wally Olinsas atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sėkmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai. Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalantiems žinoti, kaip visą pasaulį pergalingai užkariavę prekės ženklai pelno su jų vėliava dirbančių žmonių pasitikėjimą ir įtikina vartotojus įsigyti jais pažymėtas materialias ir nematerialias vertybes.

  • Kaina: 8,19 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Indrė U.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 9,39 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Indrė B.

Pardavėjo reitingas:  69%

Knygos būklė
  • Kaina: 10,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas JustinaZ.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė
  • Kaina: 36,99 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.

Pardavėjo reitingas:  79%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

8,19 €
Gera
Indrė U 100%
9,39 €
Labai gera
Indrė B 69%
10,59 €
Labai gera
JustinaZ 100%
36,99 €
Gera
Karolis1 79%
  • Autorius: Wally Olins
  • Leidėjas:
  • Metai: 2006
  • Puslapiai: 256
  • ISBN: 9789955141457
  • Formatas: 0 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių
  • Vertėjas: Irena Jomantienė ir Aušra Stanaitytė

Prekės ženklai ir ženklodara - svarbiausias verslo indėlis į populiariąją kultūrą. Ženkodara smarkiai nutolo nuo savo komercinių ištakų, o vartotojo įtaka prekės ženklo likimui įžengė į nežinomą žemę.

Wally Olinsas atskleidžia pagrindines XXI amžiaus ženklodaros sėkmės prielaidas, aiškina, kokią lemiamą reikšmę komercijos sėkmei turi verslo, prekės ženklo ir vartotojo tarpusavio ryšiai. Šis veikalas yra tapęs stalo knyga marketingo ir reklamos specialistams ir verslininkams, tiesiog privalantiems žinoti, kaip visą pasaulį pergalingai užkariavę prekės ženklai pelno su jų vėliava dirbančių žmonių pasitikėjimą ir įtikina vartotojus įsigyti jais pažymėtas materialias ir nematerialias vertybes.

Atsiliepimai

    • 2016-11-03

    Si knyga man padejo parasyti referata, kuris veliau buvo puikiai ivertintas.

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)