Atsiliepimai
Aprašymas
„Tegul jūsų neapgauna kišeninis formatas – tai yra didelė knyga, pilna įkvepiančių istorijų ir atradimų. Ją, kaip išmintingą draugą, norisi visuomet turėti po ranka." – Tomas Ramanauskas, idėjų agentūros „New!" partneris, knygos „Žmogus, kuris žinojo viską" bendraautoris.
Kelis dešimtmečius vienoje iš konkurencingiausių reklamos srityje dirbęs Paulas Ardenas dalijasi savo įžvalgomis apie atleidimo iš darbo privalumus ir kodėl geriau klysti, nei būti teisiam. Jis pateikia originalius ir logiškus atsakymus į kasdienius klausimus, kaip sukurti tobulą reklamą, kaip mąsto užsakovai, kas priklauso nuo kūrybininko, o kas – tiesiog nuo vadybos, kodėl verta dirbti su geriausiais, kokia tinkamo prekės ženklo galia ir t. t.
Ši knyga yra neįkainojama kiekvienam, kuris nori iš gyvenimo daugiau: kuria naują verslą, siekia išsiskirti iš konkurentų, nori drastiškai padidinti prekybos mastą, turi idėjų, bet nemoka jų parduoti, ar tai būtų abiturientas, ar individualiai dirbantis kūrėjas, ar kompanijos direktorius.
Paulas Ardenas (1940–2008) dažnai vadinamas aikštingu kūrybos genijumi. Jo darbai ne tik garantuodavo didžiulę prekių apyvartą, bet ir yra cituojami verslo vadybos ir rinkodaros paskaitose. Kaip kūrybinis vadovas, P. Ardenas buvo atsakingas už vienas sėkmingiausių Britanijos reklaminių kampanijų, tarp jų British Airways, Silk Cut, Intercity ir Fuji, jam priklauso garsieji šūkiai, tokie kaip „Automobilis priekyje yra Toyota" (The Car in Front is a Toyota) bei „Nepriklausomas. Jis toks. O jūs?" (The Independent. It is. Are You?). Paulas Ardenas apie tris dešimtmečius dirbo įvairiose reklamos agentūrose, paskutinius penkiolika metų – garsiojoje Saatchi & Saachi. Vėliau pats ėmė režisuoti reklamas ir turėjo savo skiltį laikraštyje The Independent. Jis yra parašęs keletą motyvacinių knygų, tarp kurių garsiausios „Nesvarbu, kas esi, svarbu, kuo nori būti“ ir „Kad ir ką galvotum, galvok atvirkščiai“.
Kaip Sun Zi „Karo meną“ skaitome lyg verslo strategijos, o ne kautynių instrukciją, kaip Machiavellio „Valdovas“ laikomas vadybos vadovėliu, nors parašytas apie valstybės valdymą, taip ir šioje knygoje geros reklamos principai pasitelkiami kaip verslo praktikos metaforos.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Daina.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Aironas.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Dalius.
Pardavėjo reitingas: 92%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas lapesnam.
Pardavėjo reitingas: Naujokas
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Nausėda.
Pardavėjo reitingas: 100%
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Karolis1.
Pardavėjo reitingas: 81%
„Tegul jūsų neapgauna kišeninis formatas – tai yra didelė knyga, pilna įkvepiančių istorijų ir atradimų. Ją, kaip išmintingą draugą, norisi visuomet turėti po ranka." – Tomas Ramanauskas, idėjų agentūros „New!" partneris, knygos „Žmogus, kuris žinojo viską" bendraautoris.
Kelis dešimtmečius vienoje iš konkurencingiausių reklamos srityje dirbęs Paulas Ardenas dalijasi savo įžvalgomis apie atleidimo iš darbo privalumus ir kodėl geriau klysti, nei būti teisiam. Jis pateikia originalius ir logiškus atsakymus į kasdienius klausimus, kaip sukurti tobulą reklamą, kaip mąsto užsakovai, kas priklauso nuo kūrybininko, o kas – tiesiog nuo vadybos, kodėl verta dirbti su geriausiais, kokia tinkamo prekės ženklo galia ir t. t.
Ši knyga yra neįkainojama kiekvienam, kuris nori iš gyvenimo daugiau: kuria naują verslą, siekia išsiskirti iš konkurentų, nori drastiškai padidinti prekybos mastą, turi idėjų, bet nemoka jų parduoti, ar tai būtų abiturientas, ar individualiai dirbantis kūrėjas, ar kompanijos direktorius.
Paulas Ardenas (1940–2008) dažnai vadinamas aikštingu kūrybos genijumi. Jo darbai ne tik garantuodavo didžiulę prekių apyvartą, bet ir yra cituojami verslo vadybos ir rinkodaros paskaitose. Kaip kūrybinis vadovas, P. Ardenas buvo atsakingas už vienas sėkmingiausių Britanijos reklaminių kampanijų, tarp jų British Airways, Silk Cut, Intercity ir Fuji, jam priklauso garsieji šūkiai, tokie kaip „Automobilis priekyje yra Toyota" (The Car in Front is a Toyota) bei „Nepriklausomas. Jis toks. O jūs?" (The Independent. It is. Are You?). Paulas Ardenas apie tris dešimtmečius dirbo įvairiose reklamos agentūrose, paskutinius penkiolika metų – garsiojoje Saatchi & Saachi. Vėliau pats ėmė režisuoti reklamas ir turėjo savo skiltį laikraštyje The Independent. Jis yra parašęs keletą motyvacinių knygų, tarp kurių garsiausios „Nesvarbu, kas esi, svarbu, kuo nori būti“ ir „Kad ir ką galvotum, galvok atvirkščiai“.
Kaip Sun Zi „Karo meną“ skaitome lyg verslo strategijos, o ne kautynių instrukciją, kaip Machiavellio „Valdovas“ laikomas vadybos vadovėliu, nors parašytas apie valstybės valdymą, taip ir šioje knygoje geros reklamos principai pasitelkiami kaip verslo praktikos metaforos.
Atsiliepimai
Labai įdomi knyga, siūlau perskaityti! :)
Puikūs patarimai, mintys, man tai labai naudinga knyga
Labai idomi knyga. Manau, kad kiekvienas turetu perskaityti kas nori tobuleti ir susidure su tam tikrais sunkumais.
Šią knygą Šv. Kalėdų proga dovanosiu savo vaikinui, nes jam labai patinka knygos apie verslą, ko reikia, kad jis klestėtų ir kaip pritraukti kuo daugiau pirkėjų ir juos sudominti. Labai džiaugiuosi, kad knygą gavau laiku ir mane maloniai aptarnavo knygos.lt kolektyvas. Informavo, kada mane pasieks mano užsakymas ir kada knyga buvo išsiųsta. Rekomenduoju šią knygą tiems, kurie mėgsta tikslumą, žino, ko siekia ir nori sužinoti viską greit, tiksliai ir aiškiai. Šioje knygoje gausu naudingų minčių, viskas parašyta konkrečiai ir suprantamai, nemažai ir juokingų posakių, palyginimų! Tai mano vaikinui bus puiki dovana, nes jam patinka nuoseklumas, aiškiai dėstomos mintys. Linkiu visiems gražių švenčių, linksmų ir prasmingų ateinančių metų ir kad knygos.lt kasdien vis stebintų patraukliais pasiūlymais ir netikėtomis staigmenomis!! Ačiū.
Knyga, kuria verta turėti savo lentynoje :) Knygos dizainas labai gražus, aiškiai dėstomos mintys :)
nusivyliau, pavadinimas daugiau pasakantis nei informacija knygoje
Puiki knyga
Tik geri atsiliepimai! Lengvai skaitosi, tikrai motyvuojanti knyga! Verta įsigyti
Rekomenduoju kiekvienam paskaityti šią knyga, tikrai įdomi, motyvuojanti knyga.
Man labai patiko. rekomenduoju visiems :) Geras motyvacinis šaltinis :)
Patiko ir rekomenduoju
rekomenduoju
Jeigu esi iš tų žmonių, kas mėgsta perskaityti knygą 1 kartą ir daugiau neatsiversti, tai tada šią knygą perskaityk pasiskolinęs iš bibliotekos ar draugų - skaitymas užims tik vieną vakarą. Bet jeigu mėgsti turėti po ranką kažką visą laiko motyvuojančio, tai tada labai rekomenduoju :)
Man pasirodė silpnoka, ypač kas liečia vertimą iš anglų k. į lietuvių k., kai kurios frazės tiesiog neskamba. Pačios įžvalgos nieko naujo, galima rasti nemažai blogų su tokiais ir svaresniais patarimais, tik tiek kad čia sudėta į vieną mažą knygą, kas yra patogu. Pirkti nerekomenduočiau, verčiau bandyti gauti bibliotekoje ar pasiskolinti iš draugų.
Smagi kišeninė knygelė, pamąstymams ir motyvacijai dirbantiems su marketingu, reklama ar bet kokia kūrybos reikalaujančia verslo sritimi :)
Maža, bet auksinių patarimų kupina knyga. Verta turėti su savimi, kaip kišeninį pagalbininką, ypač, jei trūksta motyvacijos.
Superinė knyga! Būtina perskaityti kiekvienam, kas dirba su arba domisi reklama, marketingu, kuriam darbe reikia priimti kūrybiškus sprendimus. Galbūt sulauksime ir „Whatever You Think, Think The Opposite“?