2,50 €
5,00 €
7,97 €
Naujovių link
Naujovių link
  • Išparduota
Naujovių link
Naujovių link
Perskaityta: 2,50 €
Naujovių link
Naujovių link
Perskaityta: 5,00 €
Naujovių link
Naujovių link
Perskaityta: 7,97 €
Kai kalbama apie tikras ir prasmingas naujoves, svarbu ne įkvepiančių idėjų formulavimas, bet tinkamų klausimų, galiausiai atvedančių į sėkmę, pateikimas. Net ir puikiausios idėjos yra tikrai geros tik tada, kai padeda išspręsti verslui iškilusius sunkumus. Senų nuostatų ir paplitusio požiūrio „mes visada taip darydavome“ atsikratyti padedanti knyga „Naujovių link: kaip užduodant tinkamus klausimus kyla puikių, jūsų bendrovei reikalingų idėjų“ leis originaliau ir tinkamiau kelti idėjas užduoda…
2.50
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Arthur B. Vangundy
  • Leidėjas:
  • Metai: 2008
  • Puslapiai: 269
  • ISBN: 9789955460657
  • Formatas: 16 x 24 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Gabrielė Gailiūtė

Naujovių link | Arthur B. Vangundy | knygos.lt

Atsiliepimai

(2.00 Goodreads įvertinimas)

Perskaitytos

2,50 €
Kaip nauja!
5,00 €
Kaip nauja!
7,97 €
Labai gera Rasuze 100%

Aprašymas

Kai kalbama apie tikras ir prasmingas naujoves, svarbu ne įkvepiančių idėjų formulavimas, bet tinkamų klausimų, galiausiai atvedančių į sėkmę, pateikimas. Net ir puikiausios idėjos yra tikrai geros tik tada, kai padeda išspręsti verslui iškilusius sunkumus.

Senų nuostatų ir paplitusio požiūrio „mes visada taip darydavome“ atsikratyti padedanti knyga „Naujovių link: kaip užduodant tinkamus klausimus kyla puikių, jūsų bendrovei reikalingų idėjų“ leis originaliau ir tinkamiau kelti idėjas užduodant taiklius, prasmingus klausimus apie savo organizaciją, klientus, prekės ženklą, rinkas, tikslus, konkurentus, finansus, gaminius, procesus ir t.t.

Kūrybingumo ir naujovių mokytojas Arthuras B. VanGundy'is sako, kad neretai bendrovės imasi spręsti problemą dar prieš aiškiai ją apibrėždamos. Organizacijos nesugeba užduoti teisingų klausimų, tiksliai apibrėžiančių jų strateginius iššūkius. Žmonės iškelia gerų idėjų vien tam, kad išlaikytų strateginę kryptį - nė nesusimąstydami, ar ji tinkama. Juos taip varžo senos tradicijos ir kultūra, rinkos nežinomybė, vadovybės abejingumas, o gal darbas toks įtemptas, kad tiesiog lengviau yra laikytis pasirinkto kurso. Esant tokioms aplinkybėms, beveik neįmanoma sukurti tikrai naujoviškos gaminių, procesų ar plėtros strategijos.

Jūsų organizacijai reikia ne vien daugiau idėjų, bet ir daugiau klausimų - tinkamai suformuluotų klausimų, padedančių patikrinti išankstines nuostatas ir galinčių virsti veiksminga priemone. Naujovių link padeda atsirinkti klausimus, skatinančius kūrybinį mąstymą ir naujoves visoje jūsų organizacijoje.

Filosofijos daktaras Arthuras B. (Andy‘is) VanGundy‘is - tarptautiniu mastu žinomas idėjų „gaminimo" technikos ir naujovių iššūkių formulavimo specialistas, daugiau kaip 15 knygų autorius. Jis - Oklahomos universiteto komunikacijos profesorius ir „VanGundy & Associates“, kūrybos ir naujovių konsultavimo įmonės, pirmininkas. Jo klientai - „Air Canada“, „Hershey Foods“, „Monsanto“ ir „Xerox“. Autorius gyvena Normane, Oklahomoje.

  • Kaina: 2,50 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,03 Knygų Eurų!?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau
  • Kaina: 5,00 €
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,05 Knygų Eurų!?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Pridėti dovanų dėžutę?
Daugiau
  • Kaina: 7,97 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rasuze.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Perskaitytos

2,50 €
Kaip nauja!
5,00 €
Kaip nauja!
7,97 €
Labai gera
Rasuze 100%

Kai kalbama apie tikras ir prasmingas naujoves, svarbu ne įkvepiančių idėjų formulavimas, bet tinkamų klausimų, galiausiai atvedančių į sėkmę, pateikimas. Net ir puikiausios idėjos yra tikrai geros tik tada, kai padeda išspręsti verslui iškilusius sunkumus.

Senų nuostatų ir paplitusio požiūrio „mes visada taip darydavome“ atsikratyti padedanti knyga „Naujovių link: kaip užduodant tinkamus klausimus kyla puikių, jūsų bendrovei reikalingų idėjų“ leis originaliau ir tinkamiau kelti idėjas užduodant taiklius, prasmingus klausimus apie savo organizaciją, klientus, prekės ženklą, rinkas, tikslus, konkurentus, finansus, gaminius, procesus ir t.t.

Kūrybingumo ir naujovių mokytojas Arthuras B. VanGundy'is sako, kad neretai bendrovės imasi spręsti problemą dar prieš aiškiai ją apibrėždamos. Organizacijos nesugeba užduoti teisingų klausimų, tiksliai apibrėžiančių jų strateginius iššūkius. Žmonės iškelia gerų idėjų vien tam, kad išlaikytų strateginę kryptį - nė nesusimąstydami, ar ji tinkama. Juos taip varžo senos tradicijos ir kultūra, rinkos nežinomybė, vadovybės abejingumas, o gal darbas toks įtemptas, kad tiesiog lengviau yra laikytis pasirinkto kurso. Esant tokioms aplinkybėms, beveik neįmanoma sukurti tikrai naujoviškos gaminių, procesų ar plėtros strategijos.

Jūsų organizacijai reikia ne vien daugiau idėjų, bet ir daugiau klausimų - tinkamai suformuluotų klausimų, padedančių patikrinti išankstines nuostatas ir galinčių virsti veiksminga priemone. Naujovių link padeda atsirinkti klausimus, skatinančius kūrybinį mąstymą ir naujoves visoje jūsų organizacijoje.

Filosofijos daktaras Arthuras B. (Andy‘is) VanGundy‘is - tarptautiniu mastu žinomas idėjų „gaminimo" technikos ir naujovių iššūkių formulavimo specialistas, daugiau kaip 15 knygų autorius. Jis - Oklahomos universiteto komunikacijos profesorius ir „VanGundy & Associates“, kūrybos ir naujovių konsultavimo įmonės, pirmininkas. Jo klientai - „Air Canada“, „Hershey Foods“, „Monsanto“ ir „Xerox“. Autorius gyvena Normane, Oklahomoje.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%