Atsiliepimai
Aprašymas
Kai kalbama apie tikras ir prasmingas naujoves, svarbu ne įkvepiančių idėjų formulavimas, bet tinkamų klausimų, galiausiai atvedančių į sėkmę, pateikimas. Net ir puikiausios idėjos yra tikrai geros tik tada, kai padeda išspręsti verslui iškilusius sunkumus.
Senų nuostatų ir paplitusio požiūrio „mes visada taip darydavome“ atsikratyti padedanti knyga „Naujovių link: kaip užduodant tinkamus klausimus kyla puikių, jūsų bendrovei reikalingų idėjų“ leis originaliau ir tinkamiau kelti idėjas užduodant taiklius, prasmingus klausimus apie savo organizaciją, klientus, prekės ženklą, rinkas, tikslus, konkurentus, finansus, gaminius, procesus ir t.t.
Kūrybingumo ir naujovių mokytojas Arthuras B. VanGundy'is sako, kad neretai bendrovės imasi spręsti problemą dar prieš aiškiai ją apibrėždamos. Organizacijos nesugeba užduoti teisingų klausimų, tiksliai apibrėžiančių jų strateginius iššūkius. Žmonės iškelia gerų idėjų vien tam, kad išlaikytų strateginę kryptį - nė nesusimąstydami, ar ji tinkama. Juos taip varžo senos tradicijos ir kultūra, rinkos nežinomybė, vadovybės abejingumas, o gal darbas toks įtemptas, kad tiesiog lengviau yra laikytis pasirinkto kurso. Esant tokioms aplinkybėms, beveik neįmanoma sukurti tikrai naujoviškos gaminių, procesų ar plėtros strategijos.
Jūsų organizacijai reikia ne vien daugiau idėjų, bet ir daugiau klausimų - tinkamai suformuluotų klausimų, padedančių patikrinti išankstines nuostatas ir galinčių virsti veiksminga priemone. Naujovių link padeda atsirinkti klausimus, skatinančius kūrybinį mąstymą ir naujoves visoje jūsų organizacijoje.
Filosofijos daktaras Arthuras B. (Andy‘is) VanGundy‘is - tarptautiniu mastu žinomas idėjų „gaminimo" technikos ir naujovių iššūkių formulavimo specialistas, daugiau kaip 15 knygų autorius. Jis - Oklahomos universiteto komunikacijos profesorius ir „VanGundy & Associates“, kūrybos ir naujovių konsultavimo įmonės, pirmininkas. Jo klientai - „Air Canada“, „Hershey Foods“, „Monsanto“ ir „Xerox“. Autorius gyvena Normane, Oklahomoje.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Rasuze.
Pardavėjo reitingas: 100%
Kai kalbama apie tikras ir prasmingas naujoves, svarbu ne įkvepiančių idėjų formulavimas, bet tinkamų klausimų, galiausiai atvedančių į sėkmę, pateikimas. Net ir puikiausios idėjos yra tikrai geros tik tada, kai padeda išspręsti verslui iškilusius sunkumus.
Senų nuostatų ir paplitusio požiūrio „mes visada taip darydavome“ atsikratyti padedanti knyga „Naujovių link: kaip užduodant tinkamus klausimus kyla puikių, jūsų bendrovei reikalingų idėjų“ leis originaliau ir tinkamiau kelti idėjas užduodant taiklius, prasmingus klausimus apie savo organizaciją, klientus, prekės ženklą, rinkas, tikslus, konkurentus, finansus, gaminius, procesus ir t.t.
Kūrybingumo ir naujovių mokytojas Arthuras B. VanGundy'is sako, kad neretai bendrovės imasi spręsti problemą dar prieš aiškiai ją apibrėždamos. Organizacijos nesugeba užduoti teisingų klausimų, tiksliai apibrėžiančių jų strateginius iššūkius. Žmonės iškelia gerų idėjų vien tam, kad išlaikytų strateginę kryptį - nė nesusimąstydami, ar ji tinkama. Juos taip varžo senos tradicijos ir kultūra, rinkos nežinomybė, vadovybės abejingumas, o gal darbas toks įtemptas, kad tiesiog lengviau yra laikytis pasirinkto kurso. Esant tokioms aplinkybėms, beveik neįmanoma sukurti tikrai naujoviškos gaminių, procesų ar plėtros strategijos.
Jūsų organizacijai reikia ne vien daugiau idėjų, bet ir daugiau klausimų - tinkamai suformuluotų klausimų, padedančių patikrinti išankstines nuostatas ir galinčių virsti veiksminga priemone. Naujovių link padeda atsirinkti klausimus, skatinančius kūrybinį mąstymą ir naujoves visoje jūsų organizacijoje.
Filosofijos daktaras Arthuras B. (Andy‘is) VanGundy‘is - tarptautiniu mastu žinomas idėjų „gaminimo" technikos ir naujovių iššūkių formulavimo specialistas, daugiau kaip 15 knygų autorius. Jis - Oklahomos universiteto komunikacijos profesorius ir „VanGundy & Associates“, kūrybos ir naujovių konsultavimo įmonės, pirmininkas. Jo klientai - „Air Canada“, „Hershey Foods“, „Monsanto“ ir „Xerox“. Autorius gyvena Normane, Oklahomoje.
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai