Atsiliepimai
Aprašymas
Knyga "Naujausių tendencijų paieška" - tai menas pastebėti idėją, iš kurios gims nauja populiari tendencija. Tai gebėjimas atrasti idėjos šaltinį - naujų tendencijų pradininkus, kurie originaliais pasiūlymais sudomina kitus. Juos radęs galite tikėtis pasirodysiant kažką novatoriško, nes madingos idėjos auga ir plinta greta tokių žmonių.
Ką bendro turi iPod‘as, MySpace, Facebook ir YouTube?.. Visi jie pasirodė neseniai, visi jie buvo „karštos" naujienos ir - o tai svarbiausia - visi jie laikomi taip vadinamais "must have" (privalai turėti / naudotis) dalykais. Beveik visos kompanijos nuolatos ieško to „naujausio, karščiausio", visų širdis pavergsiančio daikto, naujovės, kuri įeitų į istoriją, tačiau tik labai nedaugelis žino, kaip ją surasti. Ši knyga įsuka skaitytoją į patį ieškojimų sūkurį ir atskleidžia, kaip atpažinti naujovių pranašus, žmones, kurie paskleidžia visuotines naujas madas, kaip įžvelgti naujoves ir įstabias idėjas paversti nauja mada. Nemažai didelių įmonių, pavyzdžiui, Starbuck ir Procter & Gamble jau įsitikino tokių gebėjimų nauda.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Maleckė.
Pardavėjo reitingas: 95%
Knyga "Naujausių tendencijų paieška" - tai menas pastebėti idėją, iš kurios gims nauja populiari tendencija. Tai gebėjimas atrasti idėjos šaltinį - naujų tendencijų pradininkus, kurie originaliais pasiūlymais sudomina kitus. Juos radęs galite tikėtis pasirodysiant kažką novatoriško, nes madingos idėjos auga ir plinta greta tokių žmonių.
Ką bendro turi iPod‘as, MySpace, Facebook ir YouTube?.. Visi jie pasirodė neseniai, visi jie buvo „karštos" naujienos ir - o tai svarbiausia - visi jie laikomi taip vadinamais "must have" (privalai turėti / naudotis) dalykais. Beveik visos kompanijos nuolatos ieško to „naujausio, karščiausio", visų širdis pavergsiančio daikto, naujovės, kuri įeitų į istoriją, tačiau tik labai nedaugelis žino, kaip ją surasti. Ši knyga įsuka skaitytoją į patį ieškojimų sūkurį ir atskleidžia, kaip atpažinti naujovių pranašus, žmones, kurie paskleidžia visuotines naujas madas, kaip įžvelgti naujoves ir įstabias idėjas paversti nauja mada. Nemažai didelių įmonių, pavyzdžiui, Starbuck ir Procter & Gamble jau įsitikino tokių gebėjimų nauda.Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Daugiau informacijos apie ACSM formato knygas ir kaip jas skaityti rasite čia.
DĖMESIO!
Tai yra elektroninė knyga, skirta skaityti el. knygų skaityklėse, telefonuose, planšetėse ar kompiuteriuose.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
DĖMESIO!
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Norite ir jūs parduoti skaitytas knygas ir užsidirbti?
Sužinokite daugiau čia
Perskaityta knyga: Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio. Knygos kokybė įvertinta knygos.lt ekspertų.
Atsiliepimai