Atsiliepimai
Aprašymas
Mokytojo knygoje aptariamos aktualios lietuvių kalbos ugdymo IV klasėje problemos. Detaliai išanalizuotas IV ir V–VI klasės lietuvių kalbos bendrųjų programų perimamumas: kokias visų kalbinės veiklos sričių žinias, gebėjimus ir nuostatas turėtų įgyti, išsiugdyti mokinys, baigdamas pradinio ugdymo pakopą, kad sėkmingai mokytųsi V klasėje, nurodyta, kuri „Naujojo šaltinio“ medžiaga yra itin svarbi programoje numatytiems gebėjimams pasiekti, supažindinama, kaip vadovėlyje išplėstas ir apibendrintas lietuvių kalbos ugdymo kursas, siūloma, kaip planuoti ugdymo procesą ir vertinti ketvirtokų pasiekimus.
Leidinyje pateikiami kiekvieno skyriaus, kiekvienos temos tikslai – mokinių pasiekimai, aptariama literatūrinė ir kalbinė medžiaga tiek dalykiniu, tiek metodiniu požiūriu. Sudaryta ketvirtokų pasiekimų vertinimo ir žymėjimo sistema. Siūloma ir įdomių klausimų, idėjų, kurias mokytojas perteiktų savo klasės vaikams. Nurodomos knygos, straipsniai, kad mokytojas galėtų plėsti savo literatūrinį akiratį, atnaujinti kalbos mokslo žinias.
Knygos pabaigoje dedamos tekstų skaitymo apibendrinimo schemos, mokinių pasiekimų vertinimo lentelės. Knygoje yra kompaktinė plokštelė ir jos kūrinių sąrašas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
• Vadovėlis. 1-oji, 2-oji, 3-ioji ir 4-oji knyga;
• Pratybų sąsiuviniai. 1-asis, 2-asis, 3-iasis ir 4-asis sąsiuvinis;
• Mokytojo knyga su kompaktine plokštele;
• Testai.
Mokytojo knygoje aptariamos aktualios lietuvių kalbos ugdymo IV klasėje problemos. Detaliai išanalizuotas IV ir V–VI klasės lietuvių kalbos bendrųjų programų perimamumas: kokias visų kalbinės veiklos sričių žinias, gebėjimus ir nuostatas turėtų įgyti, išsiugdyti mokinys, baigdamas pradinio ugdymo pakopą, kad sėkmingai mokytųsi V klasėje, nurodyta, kuri „Naujojo šaltinio“ medžiaga yra itin svarbi programoje numatytiems gebėjimams pasiekti, supažindinama, kaip vadovėlyje išplėstas ir apibendrintas lietuvių kalbos ugdymo kursas, siūloma, kaip planuoti ugdymo procesą ir vertinti ketvirtokų pasiekimus.
Leidinyje pateikiami kiekvieno skyriaus, kiekvienos temos tikslai – mokinių pasiekimai, aptariama literatūrinė ir kalbinė medžiaga tiek dalykiniu, tiek metodiniu požiūriu. Sudaryta ketvirtokų pasiekimų vertinimo ir žymėjimo sistema. Siūloma ir įdomių klausimų, idėjų, kurias mokytojas perteiktų savo klasės vaikams. Nurodomos knygos, straipsniai, kad mokytojas galėtų plėsti savo literatūrinį akiratį, atnaujinti kalbos mokslo žinias.
Knygos pabaigoje dedamos tekstų skaitymo apibendrinimo schemos, mokinių pasiekimų vertinimo lentelės. Knygoje yra kompaktinė plokštelė ir jos kūrinių sąrašas.
Vadovėlio komplektą sudaro:
• Vadovėlis. 1-oji, 2-oji, 3-ioji ir 4-oji knyga;
• Pratybų sąsiuviniai. 1-asis, 2-asis, 3-iasis ir 4-asis sąsiuvinis;
• Mokytojo knyga su kompaktine plokštele;
• Testai.
Atsiliepimai