Muzika. Vadovėlis 7 klasei su kompaktine plokštele (serija „Šok“)
Muzika. Vadovėlis 7 klasei su kompaktine plokštele (serija „Šok“)
  • Išparduota
Vadovėlis Muzika VII klasei parengtas pagal Šok serijos vadovėlių reikalavimus ir išlaiko šios serijos struktūrą. Vadovėlio mokomoji medžiaga sudaro galimybių mokiniams ir mokytojams įgyvendinti atnaujintose Bendrosiose programose numatytus tikslus ir uždavinius. Šis leidinys yra vadovėlių Muzikos labirintai V ir VI klasei tęsinys. Vadovėlyje pateikiamos 25 pamokos, kurios skirstomos į keturis skyrius. Visi skyriai turi pakartojimo ar apibendrinimo atlankas. Vadovėlio medžiaga siejama su mokin…
0
  • Autorius: Rasa Malikėnienė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2012
  • Puslapiai: 124
  • ISBN: 9785430057749
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 20 x 26 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Muzika. Vadovėlis 7 klasei su kompaktine plokštele (serija „Šok“) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Vadovėlis Muzika VII klasei parengtas pagal Šok serijos vadovėlių reikalavimus ir išlaiko šios serijos struktūrą. Vadovėlio mokomoji medžiaga sudaro galimybių mokiniams ir mokytojams įgyvendinti atnaujintose Bendrosiose programose numatytus tikslus ir uždavinius. Šis leidinys yra vadovėlių Muzikos labirintai V ir VI klasei tęsinys.

Vadovėlyje pateikiamos 25 pamokos, kurios skirstomos į keturis skyrius. Visi skyriai turi pakartojimo ar apibendrinimo atlankas. Vadovėlio medžiaga siejama su mokinių patirtimi bei aktualiais socialiniais ir kultūriniais poreikiais. Mokiniai skatinami tyrinėti aplinką, socialinius reiškinius ir vertinti save kaip aktyvius, muzikuojančius visuomenės piliečius. Skiltyje Netrukus mokiniams pateikiamos pagrindinės pamokos veiklos. Tekstas pradedamas probleminiais, mokinių smalsumą žadinančiais klausimais. Aptardami vadovėlio iliustracijas ir pasitelkdami savo patirtį, mokiniai susipažįsta su pamokos teorine medžiaga.

Užduočių skiltyje Pagalvokite ir padarykite siūloma aktyvi veikla – dainavimas, grojimas, kūryba, muzikos kūrinių klausymas ir aptarimas ar vertinimas, užduočių iliustracijos. Visos užduotys tiesiogiai siejasi su pamokos medžiaga ar anksčiau išmoktais įgūdžiais bei žiniomis. Informacijos skiltyje Tai įdomu mokiniai sužino papildomų įdomių faktų. Ten galima rasti įvairių kūrybinių užduočių ar interneto svetainių adresų. Jose pateikiama informacija plečia mokinių akiratį. Skiltyje Žodžių bankas mokiniai aptiks muzikos sąvokų ar terminų, kurie praturtins jų žodyną ir padės lengviau suvokti tekstą.

Šių terminų ar nežinomų žodžių paaiškinimai – vadovėlio Žodynėlyje. Skiltyje Mokymosi žingsniai pateikiami aprašai mokymosi modelių, kuriuos taikydami mokiniai geriau įsisavina pamokos informaciją ar tiksliau atlieka kūrybinę užduotį. Kad nereikėtų gaišti daug laiko medžiagai įtvirtinti ar pasirengti mokyklos renginiams, skiltyje Padainuokite pateikiama papildomų dainų pavyzdžių.

Pamokos medžiaga leidžia taikyti įvairius darbo metodus ar modelius – atsižvelgti į mokyklos muzikos kabineto techninę bazę, mokinių polinkius, skonį, turimą patirtį. Per pamokas formuojami mokinių įgūdžiai teorines žinias taikyti praktiškai. Mokiniai skatinami daryti išvadas, generuoti idėjas, teikti pasiūlymų. Turtinamas muzikos terminų – kalbos žodynas. Vadovėlio užduotys padeda diferencijuoti ir individualizuoti ugdymo turinį.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Vadovėlis Muzika VII klasei parengtas pagal Šok serijos vadovėlių reikalavimus ir išlaiko šios serijos struktūrą. Vadovėlio mokomoji medžiaga sudaro galimybių mokiniams ir mokytojams įgyvendinti atnaujintose Bendrosiose programose numatytus tikslus ir uždavinius. Šis leidinys yra vadovėlių Muzikos labirintai V ir VI klasei tęsinys.

Vadovėlyje pateikiamos 25 pamokos, kurios skirstomos į keturis skyrius. Visi skyriai turi pakartojimo ar apibendrinimo atlankas. Vadovėlio medžiaga siejama su mokinių patirtimi bei aktualiais socialiniais ir kultūriniais poreikiais. Mokiniai skatinami tyrinėti aplinką, socialinius reiškinius ir vertinti save kaip aktyvius, muzikuojančius visuomenės piliečius. Skiltyje Netrukus mokiniams pateikiamos pagrindinės pamokos veiklos. Tekstas pradedamas probleminiais, mokinių smalsumą žadinančiais klausimais. Aptardami vadovėlio iliustracijas ir pasitelkdami savo patirtį, mokiniai susipažįsta su pamokos teorine medžiaga.

Užduočių skiltyje Pagalvokite ir padarykite siūloma aktyvi veikla – dainavimas, grojimas, kūryba, muzikos kūrinių klausymas ir aptarimas ar vertinimas, užduočių iliustracijos. Visos užduotys tiesiogiai siejasi su pamokos medžiaga ar anksčiau išmoktais įgūdžiais bei žiniomis. Informacijos skiltyje Tai įdomu mokiniai sužino papildomų įdomių faktų. Ten galima rasti įvairių kūrybinių užduočių ar interneto svetainių adresų. Jose pateikiama informacija plečia mokinių akiratį. Skiltyje Žodžių bankas mokiniai aptiks muzikos sąvokų ar terminų, kurie praturtins jų žodyną ir padės lengviau suvokti tekstą.

Šių terminų ar nežinomų žodžių paaiškinimai – vadovėlio Žodynėlyje. Skiltyje Mokymosi žingsniai pateikiami aprašai mokymosi modelių, kuriuos taikydami mokiniai geriau įsisavina pamokos informaciją ar tiksliau atlieka kūrybinę užduotį. Kad nereikėtų gaišti daug laiko medžiagai įtvirtinti ar pasirengti mokyklos renginiams, skiltyje Padainuokite pateikiama papildomų dainų pavyzdžių.

Pamokos medžiaga leidžia taikyti įvairius darbo metodus ar modelius – atsižvelgti į mokyklos muzikos kabineto techninę bazę, mokinių polinkius, skonį, turimą patirtį. Per pamokas formuojami mokinių įgūdžiai teorines žinias taikyti praktiškai. Mokiniai skatinami daryti išvadas, generuoti idėjas, teikti pasiūlymų. Turtinamas muzikos terminų – kalbos žodynas. Vadovėlio užduotys padeda diferencijuoti ir individualizuoti ugdymo turinį.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
× promo banner