Mokymosi strategijos ir mokinių pasiekimų sąsajos
Mokymosi strategijos ir mokinių pasiekimų sąsajos
  • Išparduota
Monografijoje keliamas probleminis klausimas: kaip mokymosi strategijos susijusios su mokinių pasiekimais? Taip pat išryškinamas mokytojo veiklos svarbumas suteikiant mokiniams žinių apie mokymosi strategijas ir kuriant tokį ugdymo procesą, kuriame būtų pusiausvyra tarp mokymo ir mokymosi. Autorės pristato mokymosi strategijų sampratą ir pagrindžia jų paskirtį ugdant savarankišką besimokantįjį: atskleidžiama mokymosi strategijų vieta mokytojų kuriamuose ugdymo ar pamokų scenarijuose, parodoma,…
0

Mokymosi strategijos ir mokinių pasiekimų sąsajos | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Monografijoje keliamas probleminis klausimas: kaip mokymosi strategijos susijusios su mokinių pasiekimais? Taip pat išryškinamas mokytojo veiklos svarbumas suteikiant mokiniams žinių apie mokymosi strategijas ir kuriant tokį ugdymo procesą, kuriame būtų pusiausvyra tarp mokymo ir mokymosi. Autorės pristato mokymosi strategijų sampratą ir pagrindžia jų paskirtį ugdant savarankišką besimokantįjį: atskleidžiama mokymosi strategijų vieta mokytojų kuriamuose ugdymo ar pamokų scenarijuose, parodoma, kaip mokytojai ugdo ir stiprina mokinių savarankišką mokymąsi ir gebėjimą mokytis, kaip mokiniai išmoksta taikyti šias strategijas ir kokias iš jų renkasi savo veikloje.

Knyga skirta esamiems ir būsimiems mokytojams, taip pat leidėjams, kaip tinkamai parengti vadovėlius, kitas mokymosi priemones ir metodinę medžiagą mokytojams ir taip prisidėti prie mokymosi proceso.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Monografijoje keliamas probleminis klausimas: kaip mokymosi strategijos susijusios su mokinių pasiekimais? Taip pat išryškinamas mokytojo veiklos svarbumas suteikiant mokiniams žinių apie mokymosi strategijas ir kuriant tokį ugdymo procesą, kuriame būtų pusiausvyra tarp mokymo ir mokymosi. Autorės pristato mokymosi strategijų sampratą ir pagrindžia jų paskirtį ugdant savarankišką besimokantįjį: atskleidžiama mokymosi strategijų vieta mokytojų kuriamuose ugdymo ar pamokų scenarijuose, parodoma, kaip mokytojai ugdo ir stiprina mokinių savarankišką mokymąsi ir gebėjimą mokytis, kaip mokiniai išmoksta taikyti šias strategijas ir kokias iš jų renkasi savo veikloje.

Knyga skirta esamiems ir būsimiems mokytojams, taip pat leidėjams, kaip tinkamai parengti vadovėlius, kitas mokymosi priemones ir metodinę medžiagą mokytojams ir taip prisidėti prie mokymosi proceso.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%