Mokslininkų pėdomis. Gamtos mokslai. 5 klasės mokytojo knyga. Antroji dalis
Mokslininkų pėdomis. Gamtos mokslai. 5 klasės mokytojo knyga. Antroji dalis
  • Išparduota
Gamtos mokslų vadovėlio MOKSLININKŲ PĖDOMIS komplekto dalis. Mokytojo knygoje pateikiama metodinių patarimų, kaip dirbti su vadovėliu ir pratybų sąsiuviniu, iliustracijomis. Kiekviena tema susiejama su Išsilavinimo standartuose numatomais mokinių pasiekimais, patariama, kaip geriausiai atlikti užduotis, kaip vertinti mokinius, kokias priemones ir metodus taikyti. Aptariami įvairūs mokymo aspektai, nurodoma, kokios užduotys tiktų skirtingiems mokymosi stiliams, pateikiami sunkesnių vadovėlio už…
0

Mokslininkų pėdomis. Gamtos mokslai. 5 klasės mokytojo knyga. Antroji dalis | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Gamtos mokslų vadovėlio MOKSLININKŲ PĖDOMIS komplekto dalis.

Mokytojo knygoje pateikiama metodinių patarimų, kaip dirbti su vadovėliu ir pratybų sąsiuviniu, iliustracijomis. Kiekviena tema susiejama su Išsilavinimo standartuose numatomais mokinių pasiekimais, patariama, kaip geriausiai atlikti užduotis, kaip vertinti mokinius, kokias priemones ir metodus taikyti. Aptariami įvairūs mokymo aspektai, nurodoma, kokios užduotys tiktų skirtingiems mokymosi stiliams, pateikiami sunkesnių vadovėlio užduočių bei klausimų atsakymai.

Vadovėlio MOKSLININKŲ PĖDOMIS komplektą V klasei sudaro:

  • Vadovėlis (1-oji, 2-oji knyga)
  • Pratybų sąsiuviniai (1-asis ir 2-asis)
  • Mokytojo knyga.

Šis integruotas gamtos mokslų vadovėlis „Mokslininkų pėdomis“ padės penktokams ne tik suprasti pagrindinius gamtos reiškinius ir dėsningumus, bet ir išsiugdyti gebėjimus formuluoti hipotezes, tyrinėti aplinką, apibendrinti tyrinėjimo rezultatus ir daryti išvadas. Medžiaga pateikiama taip, kad ji skatintų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, savarankiškumą, smalsumą, nusiteikimą imtis atsakomybės ir spręsti problemas, nuostatą tobulėti mokantis visą gyvenimą. Daug dėmesio skiriama mokinių vertybinėms nuostatoms formuoti: sveikai gyventi, pažinti, saugoti ir puoselėti gamtą. Pilietiniam, kultūriniam ir tautiniam tapatumui stiprinti vadovėlyje remiamasi ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos mokslininkų laimėjimais, skatinama tyrinėti gyevenamosios vietovės ir šalies gamtą.

Taikomi įvairūs mokymo metodai skatins asmens įgūdžius, pasitikėjimą bendraujant, dalyvauti kuriant ne tik savo aplinką, kolektyvą, bet ir visuomenę. Pateikiant pavyzdžius bendriems dėsningumams išryškinti stengiamasi jų neperkrauti detalėmis, kiek galima mažiau vartoti naujų sąvokų ir terminų. Mokomoji medžiaga pateikiama vaizdžiai ir aiškiai akcentuojant vaikui svarbiausius dalykus.Vadovėlio turinys nuolat siejamas su pratybų sąsiuviniu. Bandymų ir stebėjimų aprašymai, dalis užduočių pateikiamos vadovėlyje, o mokinys jas atlikdamas užsirašo, braižo, skaičiuoja, formuluoja hipotezes, daro išvadas pratybų sąsiuvinyje. Jo užduotys padeda mokytojui organizuoti darbą, taikant mokymąsi bendradarbiaujant ir kitus aktyvius metodus. Mokiniai skatinami vertinti savo darbą, aptarti jį su klasės draugais ir mokytoju.

Mokytojo knygoje pateikiami metodiniai patarimai, kaip dirbti su  vadovėliu ir pratybų sąsiuviniu, iliustracijomis.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Gamtos mokslų vadovėlio MOKSLININKŲ PĖDOMIS komplekto dalis.

Mokytojo knygoje pateikiama metodinių patarimų, kaip dirbti su vadovėliu ir pratybų sąsiuviniu, iliustracijomis. Kiekviena tema susiejama su Išsilavinimo standartuose numatomais mokinių pasiekimais, patariama, kaip geriausiai atlikti užduotis, kaip vertinti mokinius, kokias priemones ir metodus taikyti. Aptariami įvairūs mokymo aspektai, nurodoma, kokios užduotys tiktų skirtingiems mokymosi stiliams, pateikiami sunkesnių vadovėlio užduočių bei klausimų atsakymai.

Vadovėlio MOKSLININKŲ PĖDOMIS komplektą V klasei sudaro:

  • Vadovėlis (1-oji, 2-oji knyga)
  • Pratybų sąsiuviniai (1-asis ir 2-asis)
  • Mokytojo knyga.

Šis integruotas gamtos mokslų vadovėlis „Mokslininkų pėdomis“ padės penktokams ne tik suprasti pagrindinius gamtos reiškinius ir dėsningumus, bet ir išsiugdyti gebėjimus formuluoti hipotezes, tyrinėti aplinką, apibendrinti tyrinėjimo rezultatus ir daryti išvadas. Medžiaga pateikiama taip, kad ji skatintų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, savarankiškumą, smalsumą, nusiteikimą imtis atsakomybės ir spręsti problemas, nuostatą tobulėti mokantis visą gyvenimą. Daug dėmesio skiriama mokinių vertybinėms nuostatoms formuoti: sveikai gyventi, pažinti, saugoti ir puoselėti gamtą. Pilietiniam, kultūriniam ir tautiniam tapatumui stiprinti vadovėlyje remiamasi ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos mokslininkų laimėjimais, skatinama tyrinėti gyevenamosios vietovės ir šalies gamtą.

Taikomi įvairūs mokymo metodai skatins asmens įgūdžius, pasitikėjimą bendraujant, dalyvauti kuriant ne tik savo aplinką, kolektyvą, bet ir visuomenę. Pateikiant pavyzdžius bendriems dėsningumams išryškinti stengiamasi jų neperkrauti detalėmis, kiek galima mažiau vartoti naujų sąvokų ir terminų. Mokomoji medžiaga pateikiama vaizdžiai ir aiškiai akcentuojant vaikui svarbiausius dalykus.Vadovėlio turinys nuolat siejamas su pratybų sąsiuviniu. Bandymų ir stebėjimų aprašymai, dalis užduočių pateikiamos vadovėlyje, o mokinys jas atlikdamas užsirašo, braižo, skaičiuoja, formuluoja hipotezes, daro išvadas pratybų sąsiuvinyje. Jo užduotys padeda mokytojui organizuoti darbą, taikant mokymąsi bendradarbiaujant ir kitus aktyvius metodus. Mokiniai skatinami vertinti savo darbą, aptarti jį su klasės draugais ir mokytoju.

Mokytojo knygoje pateikiami metodiniai patarimai, kaip dirbti su  vadovėliu ir pratybų sąsiuviniu, iliustracijomis.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%