Atsiliepimai
Aprašymas
Diferencijuotos matematikos užduotys savarankiškiems darbams atitinka Bendrąsias programas ir priderintos prie B. Balčyčio vadovėlio „Skaičių šalis“ IV klasei. Jos orientuotos į mokinio kompetencijų ugdymą ir padės mokytojams išsiaiškinti mokinių laimėjimus bei žinių trūkumus, numatyti tolesnio ugdymo perspektyvą, palaikyti ir stiprinti vaiko gebėjimus, tinkamai vertinti jo daromą pažangą. Šiomis užduotimis gali naudotis ir tėveliai, norėdami padėti vaikams įtvirtinti ir pagilinti matematikos žinias.
Užduotys parengtos remiantis bendraisiais didaktikos principais. Jos padeda mokiniams taikyti įgytą patyrimą, suteikia galimybę dirbti savarankiškai, skatina nustatyti ugdymosi poreikius, patiems vertinti savo laimėjimus.
Diferencijuotas matematikos užduotis pravartu atlikti norint įtvirtinti, apibendrinti ar patikrinti mokinių žinias, užbaigus atitinkamą skyrių. Pavyzdžiui, išėjus pirmąjį vadovėlio skyrių, atliekamas 1-asis savarankiškas darbas, išėjus antrąjį - 2-asis savarankiškas darbas ir t. t. Kiekvienam pateikiami du užduočių variantai. Taip pat yra ir sudėtingesnių užduočių, kurias mokiniai galės rinktis pagal savo gebėjimus.
Po atliktomis užduotimis yra vertinimo komentarai, kur mokinys ir mokytojas vertina darbą. Mokytojo komentaras turėtų būti grindžiamas individualumo principu, kad skatintų mokytis.
Dailininkas Norbertas Zovė.
IV klasės mokomąjį komplektą „Skaičių šalis“ sudaro:
Diferencijuotos matematikos užduotys savarankiškiems darbams atitinka Bendrąsias programas ir priderintos prie B. Balčyčio vadovėlio „Skaičių šalis“ IV klasei. Jos orientuotos į mokinio kompetencijų ugdymą ir padės mokytojams išsiaiškinti mokinių laimėjimus bei žinių trūkumus, numatyti tolesnio ugdymo perspektyvą, palaikyti ir stiprinti vaiko gebėjimus, tinkamai vertinti jo daromą pažangą. Šiomis užduotimis gali naudotis ir tėveliai, norėdami padėti vaikams įtvirtinti ir pagilinti matematikos žinias.
Užduotys parengtos remiantis bendraisiais didaktikos principais. Jos padeda mokiniams taikyti įgytą patyrimą, suteikia galimybę dirbti savarankiškai, skatina nustatyti ugdymosi poreikius, patiems vertinti savo laimėjimus.
Diferencijuotas matematikos užduotis pravartu atlikti norint įtvirtinti, apibendrinti ar patikrinti mokinių žinias, užbaigus atitinkamą skyrių. Pavyzdžiui, išėjus pirmąjį vadovėlio skyrių, atliekamas 1-asis savarankiškas darbas, išėjus antrąjį - 2-asis savarankiškas darbas ir t. t. Kiekvienam pateikiami du užduočių variantai. Taip pat yra ir sudėtingesnių užduočių, kurias mokiniai galės rinktis pagal savo gebėjimus.
Po atliktomis užduotimis yra vertinimo komentarai, kur mokinys ir mokytojas vertina darbą. Mokytojo komentaras turėtų būti grindžiamas individualumo principu, kad skatintų mokytis.
Dailininkas Norbertas Zovė.
IV klasės mokomąjį komplektą „Skaičių šalis“ sudaro:
Atsiliepimai