Modernaus pasaulio istorija (XIX - XX a.). Vadovėlis 12 klasei
Modernaus pasaulio istorija (XIX - XX a.). Vadovėlis 12 klasei
  • Išparduota
Šis vadovėlis parengtas pagal 1999 m. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintą istorijos programą. Čia istorija traktuojama ne vien kaip įvykių seka. Istorinę raidą mėginama suprasti pasitelkiant tematinį metodą, t.y. bandoma nusakyti tik būdingiausius modernaus pasaulio istorijos bruožus, nesistengiant nuodugniai aptarti neaprėpiamos visumos. Siekiama ne pateikti išmoktinus teiginius, o paskatinti mokinį savarankiškai apmąstyti istorinį procesą. Klausimai ir užduotys y…
  • Leidėjas:
  • Metai: 2003
  • Puslapiai: 224
  • ISBN: 9799955961368
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 16,5 x 23,5 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Modernaus pasaulio istorija (XIX - XX a.). Vadovėlis 12 klasei (el. knyga) (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Šis vadovėlis parengtas pagal 1999 m. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintą istorijos programą.

Čia istorija traktuojama ne vien kaip įvykių seka. Istorinę raidą mėginama suprasti pasitelkiant tematinį metodą, t.y. bandoma nusakyti tik būdingiausius modernaus pasaulio istorijos bruožus, nesistengiant nuodugniai aptarti neaprėpiamos visumos. Siekiama ne pateikti išmoktinus teiginius, o paskatinti mokinį savarankiškai apmąstyti istorinį procesą. Klausimai ir užduotys yra tik orientacinės, mokytojas gali juos keisti savo nuožiūra.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Saulius Pivoras
  • Leidėjas:
  • Metai: 2003
  • Puslapiai: 224
  • ISBN: 9799955961368
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 16,5 x 23,5 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių Lietuvių

Šis vadovėlis parengtas pagal 1999 m. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos patvirtintą istorijos programą.

Čia istorija traktuojama ne vien kaip įvykių seka. Istorinę raidą mėginama suprasti pasitelkiant tematinį metodą, t.y. bandoma nusakyti tik būdingiausius modernaus pasaulio istorijos bruožus, nesistengiant nuodugniai aptarti neaprėpiamos visumos. Siekiama ne pateikti išmoktinus teiginius, o paskatinti mokinį savarankiškai apmąstyti istorinį procesą. Klausimai ir užduotys yra tik orientacinės, mokytojas gali juos keisti savo nuožiūra.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)