Atsiliepimai
Aprašymas
Tai knyga mokytojams (priešmokyklinio, pradinio, specialiojo ugdymo pedagogams), tėvams, kurie nori ugdymo veką paįvairinti erdvinės orientacijos lape užduotimis.
„Mažosios grafikos" užduotys formuos erdvinės orientacijos įgūdžius, lavins akies ir rankos koordinaciją, smulkiąją motoriką, regimąjį dėmesį ir suvokimą.
Be pagrindinės užduoties - piešimo pagal instrukciją (lentoje ar diktuojant), - patelkiama medžiagos kalbai ugdyti: eilėraščių apie piešiamą objektą su stambiosios ir smulkiosios motorikos lavinimo komentarais, skiemenuočių, greitakalbių, mįslių. Turėkite plonai rašantį juodą flomasterį ar nudrožtą pieštuką kontūrui vesti ir minkštus spalvotus pieštukus spalvinti.
Tegul vaikas pakartoja ir parodo, kur yra puslapio viršus, apačia, kairė ir dešinė, pasako, kas pavaizduota puslapio kairiajame viršutiniame, dešiniajame apatiniame kampe ir t.t. Prieš pradedant piešti, įsitikinkite, kad vaikas taisyklingai laiko rašymo priemonę.
Garsiai perskaitykite užduotis ir įsitikinkite, kad vaikas teisingai suprato, ką turės daryti. Geriausia, jeigu jis garsiai pakartos užduoties tikslą. Paveikslėlių kontūrus pieškite iš kairės į dešinę, iš viršaus į apačią, iš dešinės į kairę, iš apačios į viršų. Vedžiodamas kontūrą pagal instrukciją, vaikas turi neatitraukti rankos ir nesukloti popieriaus lapo. Atlikęs užduotį, vaikas kartu su suaugusiuoju aptaria savo atliktą darbą ir jį įvertina. Paveikslėlius pradėjus spalvinti horizontaliai, spalvinimo krypties nekeisti.
Tai knyga mokytojams (priešmokyklinio, pradinio, specialiojo ugdymo pedagogams), tėvams, kurie nori ugdymo veką paįvairinti erdvinės orientacijos lape užduotimis.
„Mažosios grafikos" užduotys formuos erdvinės orientacijos įgūdžius, lavins akies ir rankos koordinaciją, smulkiąją motoriką, regimąjį dėmesį ir suvokimą.
Be pagrindinės užduoties - piešimo pagal instrukciją (lentoje ar diktuojant), - patelkiama medžiagos kalbai ugdyti: eilėraščių apie piešiamą objektą su stambiosios ir smulkiosios motorikos lavinimo komentarais, skiemenuočių, greitakalbių, mįslių. Turėkite plonai rašantį juodą flomasterį ar nudrožtą pieštuką kontūrui vesti ir minkštus spalvotus pieštukus spalvinti.
Tegul vaikas pakartoja ir parodo, kur yra puslapio viršus, apačia, kairė ir dešinė, pasako, kas pavaizduota puslapio kairiajame viršutiniame, dešiniajame apatiniame kampe ir t.t. Prieš pradedant piešti, įsitikinkite, kad vaikas taisyklingai laiko rašymo priemonę.
Garsiai perskaitykite užduotis ir įsitikinkite, kad vaikas teisingai suprato, ką turės daryti. Geriausia, jeigu jis garsiai pakartos užduoties tikslą. Paveikslėlių kontūrus pieškite iš kairės į dešinę, iš viršaus į apačią, iš dešinės į kairę, iš apačios į viršų. Vedžiodamas kontūrą pagal instrukciją, vaikas turi neatitraukti rankos ir nesukloti popieriaus lapo. Atlikęs užduotį, vaikas kartu su suaugusiuoju aptaria savo atliktą darbą ir jį įvertina. Paveikslėlius pradėjus spalvinti horizontaliai, spalvinimo krypties nekeisti.
Atsiliepimai