Atsiliepimai
Aprašymas
II klasės „Matematikos“ vadovėlį autoriai rengė pagal tuos pačius didaktinius principus kaip ir rengdami I klasės vadovėlį atsižvelgdami į naujų Bendrųjų programų reikalavimus. Kiekvienai pamokai skiriama po vieną knygos atlanką ir vieną pratybų sąsiuvinio puslapį. Baigus temą, testų sąsiuvinyje atliekamas tai temai skirtas testas.
Autoriai laikosi nuostatos, kad vadovėlio užduotys turi būti skirtos ne tiek individualiam darbui, kiek giliam temos išsiaiškinimui, suvokimui. Todėl dauguma vadovėlio užduočių atliekamos bendraujant ir bendradarbiaujant su klasės draugais, pasitelkiant kiekvieno mokinio individualią patirtį, diskutuojant, kodėl daroma vienaip, o ne kitaip.
Pasikeitus ugdymo tikslams didžiausias dėmesys skiriamas ne formalių žinių kaupimui, gebėjimui spręsti tam tikrus tipinius uždavinius, o loginio mąstymo ugdymui, gebėjimui susieti sąvokas, procedūras ir faktus, taikyti įgytas žinais įprastose ir naujose situacijose. Siekiama, kad mokiniai patys ieškotų naujų sprendimo būdų, iš kelių pateiktų variantų pasirinktų jiems priimtiniausią, kad mokymasis būtų patrauklus, įdomus ir suprantamas.
II klasės „Matematikos“ vadovėlį autoriai rengė pagal tuos pačius didaktinius principus kaip ir rengdami I klasės vadovėlį atsižvelgdami į naujų Bendrųjų programų reikalavimus. Kiekvienai pamokai skiriama po vieną knygos atlanką ir vieną pratybų sąsiuvinio puslapį. Baigus temą, testų sąsiuvinyje atliekamas tai temai skirtas testas.
Autoriai laikosi nuostatos, kad vadovėlio užduotys turi būti skirtos ne tiek individualiam darbui, kiek giliam temos išsiaiškinimui, suvokimui. Todėl dauguma vadovėlio užduočių atliekamos bendraujant ir bendradarbiaujant su klasės draugais, pasitelkiant kiekvieno mokinio individualią patirtį, diskutuojant, kodėl daroma vienaip, o ne kitaip.
Pasikeitus ugdymo tikslams didžiausias dėmesys skiriamas ne formalių žinių kaupimui, gebėjimui spręsti tam tikrus tipinius uždavinius, o loginio mąstymo ugdymui, gebėjimui susieti sąvokas, procedūras ir faktus, taikyti įgytas žinais įprastose ir naujose situacijose. Siekiama, kad mokiniai patys ieškotų naujų sprendimo būdų, iš kelių pateiktų variantų pasirinktų jiems priimtiniausią, kad mokymasis būtų patrauklus, įdomus ir suprantamas.
Atsiliepimai