28,59 €
Marketingo valdymo pagrindai
Marketingo valdymo pagrindai
1
  • Išparduota
Marketingo valdymo pagrindai
Marketingo valdymo pagrindai
Perskaityta: 28,59 €
1
„Marketingo valdymo pagrindai“ yra adaptuotas Filipo Kotlerio ir Kevino Leino Kelerio knygos „Marketingo valdymas“ leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra…
28.59
SKAITYTAKNYGA
  • Autorius: Philip Kotler, Kevin Lane Keller
  • Leidėjas:
  • Metai: 2007
  • Puslapiai: 436
  • ISBN: 9789955985266
  • Versijos kodas: PT.
  • Formatas: 19 x 23 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių
  • Vertėjas: Vilma Kačerauskienė

Marketingo valdymo pagrindai | knygos.lt

Atsiliepimai

  • 2016-02-17

Labai gera knyga, viskas aprašyta, paaiškinta, padėjo man moksluose.

Labai gera knyga, viskas aprašyta, paaiškinta, padėjo man moksluose.

Perskaitytos

28,59 €
Kaip nauja! Tiksliai 100%

Aprašymas

„Marketingo valdymo pagrindai“ yra adaptuotas Filipo Kotlerio ir Kevino Leino Kelerio knygos „Marketingo valdymas“ leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos.

Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.

  • Kaina: 28,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Tiksliai.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

28,59 €
Kaip nauja!
Tiksliai 100%

„Marketingo valdymo pagrindai“ yra adaptuotas Filipo Kotlerio ir Kevino Leino Kelerio knygos „Marketingo valdymas“ leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos.

Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.

Atsiliepimai

    • Skaitytojas
    • 2016-02-17

    Labai gera knyga, viskas aprašyta, paaiškinta, padėjo man moksluose.

Rodyti daugiau
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
100%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%