4,59 €
Marketingo valdymas
Marketingo valdymas
  • Išparduota
Marketingo valdymas
Marketingo valdymas
Perskaityta: 4,59 €
Marketingo tyrėjai susiduria su vis kitokia ir nuolat besikeičiančia situacija rinkoje. Klasikinio marketingo teorija, kurios pagrindą sudaro marketingo komplekso akcentavimas, o pagrindinis tikslas – įtikinti vartotoją pirkti prekę, yra keičiama naujomis, į santykių su vartotojais kūrimą ir palaikymą orientuotomis marketingo koncepcijomis. Spartėjantys globalizacijos procesai ir nuolat kintanti rinkos aplinka, jos kintamieji, didėjantys ir išrankesni vartotojų poreikiai skatina naujų marketin…
4.59
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Regina Virvilaitė
  • Metai: 2001
  • Puslapiai: 160
  • ISBN: 9986929954
  • Formatas: 14,5 x 20 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Marketingo valdymas | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

4,59 €
Gera Dariukas 95%

Aprašymas

Marketingo tyrėjai susiduria su vis kitokia ir nuolat besikeičiančia situacija rinkoje. Klasikinio marketingo teorija, kurios pagrindą sudaro marketingo komplekso akcentavimas, o pagrindinis tikslas – įtikinti vartotoją pirkti prekę, yra keičiama naujomis, į santykių su vartotojais kūrimą ir palaikymą orientuotomis marketingo koncepcijomis.

Spartėjantys globalizacijos procesai ir nuolat kintanti rinkos aplinka, jos kintamieji, didėjantys ir išrankesni vartotojų poreikiai skatina naujų marketingo koncepcijų atsiradimą.

Mokomoji knyga skirta studijuojantiems vadybą ir verslo administravimą bei įmonių marketingo vadybininkams.

  • Kaina: 4,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Dariukas.

Pardavėjo reitingas:  95%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

4,59 €
Gera
Dariukas 95%

Marketingo tyrėjai susiduria su vis kitokia ir nuolat besikeičiančia situacija rinkoje. Klasikinio marketingo teorija, kurios pagrindą sudaro marketingo komplekso akcentavimas, o pagrindinis tikslas – įtikinti vartotoją pirkti prekę, yra keičiama naujomis, į santykių su vartotojais kūrimą ir palaikymą orientuotomis marketingo koncepcijomis.

Spartėjantys globalizacijos procesai ir nuolat kintanti rinkos aplinka, jos kintamieji, didėjantys ir išrankesni vartotojų poreikiai skatina naujų marketingo koncepcijų atsiradimą.

Mokomoji knyga skirta studijuojantiems vadybą ir verslo administravimą bei įmonių marketingo vadybininkams.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%