Marketingo valdymas (2015)
Marketingo valdymas (2015)
  • Išparduota.
Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje. Mokomojoje knygoje „Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso…
0
  • Autorius: Regina Virvilaitė
  • Leidėjas:
  • Metai: 2015
  • Puslapiai: 112
  • ISBN: 9786090204528
  • Formatas: 15 x 21 x 1 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Marketingo valdymas (2015) | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Įmonės dažniausiai renkasi santykių marketingo orientaciją, kurios objektas - esami, potencialūs vartotojai, santykiai su jais. Santykių marketingas priklauso nuo verslo aplinkos pasikeitimų, kitų veiksnių (technologijos revoliucijos, besikeičiančių vartotojų pirkimo poreikių ir pan.). Globalizacija, didėjanti konkurencija skatina įmones plėtoti verslą užsienyje.

Mokomojoje knygoje „Marketingo valdymas" pateikti marketingo valdymo ypatumai globalioje rinkoje, pagrindžiant marketingo komplekso standartizacijos ir adaptacijos sprendimus, marketingo komplekso elementų strategijas.

Knyga „Marketingo valdymas" skirta marketingo valdymo, vadybos ir verslo administravimo, įmonių marketingo vadybos studentams.

Išparduota.

Turi egzempliorių? Parduok!

  • Autorius: Regina Virvilaitė
  • Leidėjas: Technologija
  • Metai: 2015
  • Puslapiai: 112
  • ISBN: 9786090204528
  • Formatas: 15 x 21 x 1 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
  • 5
  • 0%
  • 4
  • 0%
  • 3
  • 0%
  • 2
  • 0%
  • 1
  • 0%