Atsiliepimai
Aprašymas
Mokomoji knyga „Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa" skirta studentams, studijuojantiems marketingą bei rengiantiems baigiamąjį bakalauro ar magistro projektą. Joje studentai supažindinami su pagrindiniais duomenų analizės metodais, reikalingais analizuojant marketingo tyrimų duomenis.
Esminis šios knygos „Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa" tikslas - padėti studentams suvokti pagrindinių analizės metodų pritaikymo situacijas, gebėti panaudoti tinkamus metodus ir interpretuoti gautus rezultatus. Kartu ši mokomoji knyga skirta ugdyti savarankiško mokslinio mąstymo ir tiriamosios veiklos gebėjimus.
Mokomoji knyga „Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa" skirta studentams, studijuojantiems marketingą bei rengiantiems baigiamąjį bakalauro ar magistro projektą. Joje studentai supažindinami su pagrindiniais duomenų analizės metodais, reikalingais analizuojant marketingo tyrimų duomenis.
Esminis šios knygos „Marketingo tyrimų duomenų analizė SPSS programa" tikslas - padėti studentams suvokti pagrindinių analizės metodų pritaikymo situacijas, gebėti panaudoti tinkamus metodus ir interpretuoti gautus rezultatus. Kartu ši mokomoji knyga skirta ugdyti savarankiško mokslinio mąstymo ir tiriamosios veiklos gebėjimus.
Atsiliepimai