Šiuolaikiniai vartotojai nori patys rinktis prekes, todėl gamintojo ir pirkėjo ryšio išlaikymas šiandien ypač aktualus: jo nebuvimas įmonei gali sukelti nepataisomą žalą. Iškyla klausimų: kaip priartinti prekę prie pirkėjo? Kaip užtikrinti, kad prekės jį pasieks tinkamoje vietoje, tinkamu laiku, tinkamos kokybės ir už priimtiną kainą? Mokomojoje knygoje aptariami marketingo kanalai, jo struktūrinių vienetų ar tarpininkų funkcijos ir klasifikacija, konfliktai, galintys iškilti tarp dalyvių. Taip…
Šiuolaikiniai vartotojai nori patys rinktis prekes, todėl gamintojo ir pirkėjo ryšio išlaikymas šiandien ypač aktualus: jo nebuvimas įmonei gali sukelti nepataisomą žalą. Iškyla klausimų: kaip priartinti prekę prie pirkėjo? Kaip užtikrinti, kad prekės jį pasieks tinkamoje vietoje, tinkamu laiku, tinkamos kokybės ir už priimtiną kainą? Mokomojoje knygoje aptariami marketingo kanalai, jo struktūrinių vienetų ar tarpininkų funkcijos ir klasifikacija, konfliktai, galintys iškilti tarp dalyvių. Taip pat nagrinėjama kanalo plėtra, atsakomi įvairūs kiti marketingo klausimai, aktualūs šiuolaikinėje rinkodaroje. Mokomoji knyga skirta tiems, kas domisi marketingu ar vadyba, studijuoja šią sritį ar joje dirba. Leidinys naudingas ir gamybos įmonių, formuojančių marketingo kanalą, atstovams.
Šiuolaikiniai vartotojai nori patys rinktis prekes, todėl gamintojo ir pirkėjo ryšio išlaikymas šiandien ypač aktualus: jo nebuvimas įmonei gali sukelti nepataisomą žalą. Iškyla klausimų: kaip priartinti prekę prie pirkėjo? Kaip užtikrinti, kad prekės jį pasieks tinkamoje vietoje, tinkamu laiku, tinkamos kokybės ir už priimtiną kainą? Mokomojoje knygoje aptariami marketingo kanalai, jo struktūrinių vienetų ar tarpininkų funkcijos ir klasifikacija, konfliktai, galintys iškilti tarp dalyvių. Taip pat nagrinėjama kanalo plėtra, atsakomi įvairūs kiti marketingo klausimai, aktualūs šiuolaikinėje rinkodaroje. Mokomoji knyga skirta tiems, kas domisi marketingu ar vadyba, studijuoja šią sritį ar joje dirba. Leidinys naudingas ir gamybos įmonių, formuojančių marketingo kanalą, atstovams.
Atsiliepimai
Atsiliepimų nėra
1 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
Kainos garantija
Ženkliuku „Kainos garantija” pažymėtoms prekėms Knygos.lt garantuoja geriausią kainą. Jei identiška prekė kitoje internetinėje parduotuvėje kainuoja mažiau - kompensuojame kainų skirtumą. Kainos lyginamos su knygos.lt nurodytų parduotuvių sąrašu prekių kainomis. Knygos.lt įsipareigoja kompensuoti kainų skirtumą pirkėjui, kuris kreipėsi „Kainos garantijos” taisyklėse nurodytomis sąlygomis. Sužinoti daugiau
Elektroninė knyga
22,39 €
DĖMESIO!
Ši knyga pateikiama ACSM formatu. Jis nėra tinkamas įprastoms skaityklėms, kurios palaiko EPUB ar MOBI formato el. knygas.
Svarbu! Nėra galimybės siųstis el. knygų jungiantis iš Jungtinės Karalystės.
Tai knyga, kurią parduoda privatus žmogus. Kai apmokėsite užsakymą, jį per 7 d. išsiųs knygos pardavėjas . Jei to pardavėjas nepadarys laiku, pinigai jums bus grąžinti automatiškai.
Šios knygos būklė nėra įvertinta knygos.lt ekspertų, todėl visa atsakomybė už nurodytą knygos kokybę priklauso pardavėjui.
Atsiliepimai