2,70 €
5,79 €
Marketingas (skaityta knyga)
Marketingas (skaityta knyga)
  • Išparduota
Marketingas (skaityta knyga)
Marketingas (skaityta knyga)
Perskaityta: 2,70 €
Marketingas (skaityta knyga)
Marketingas (skaityta knyga)
Perskaityta: 5,79 €
Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje. Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais. Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sriči…
2.70
SKAITYTA KNYGA
SKAITYTA KNYGA

Marketingas (skaityta knyga) | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

2,70 €
Labai gera
5,79 €
Gera Renata M 100%

Aprašymas

Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje.

Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais. Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.

  • Kaina: 2,70 €
Prisijunkite ir už šią prekę gausite 0,03 Knygų Eurų! ?

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kuri parduodama tiesiai iš knygos.lt sandėlio.

Knygos būklė
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau
  • Kaina: 5,79 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas Renata M.

Pardavėjo reitingas:  100%

Knygos būklė

Formatai:

Perskaitytos

2,70 €
Labai gera
5,79 €
Gera
Renata M 100%

Tai antrasis didelį populiarumą pelniusio lietuvių autorių vadovėlio „Marketingas“ leidimas. Vadovėlyje išsamiai nagrinėjamos visos pagrindinės marketingo temos, įeinančios į platų marketingo disciplinos kursą. Kiekvienas klausimas aptariamas ne tik teoriniu, bet ir praktiniu požiūriu, atskleidžiant marketingo veiksmų svarbą įmonių veikloje.

Medžiaga iliustruojama marketingo veiksmų Lietuvoje pavyzdžiais. Vadovėlis skirtas aukštųjų ir aukštesniųjų mokyklų studentams, taip pat įvairiausių sričių vadybininkams bei specialistams, norintiems pagilinti ar susisteminti marketingo žinias.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
(rodomas nebus)