Atsiliepimai
Aprašymas
Šio vadovėlio tikslas – atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę.
Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas AGknygos.
Pardavėjo reitingas: 92%
Šio vadovėlio tikslas – atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę.
Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.
Atsiliepimai