16,59 €
Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai
Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai
  • Išparduota
Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai
Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai
Perskaityta: 16,59 €
Šio vadovėlio tikslas – atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę. Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.
16.59
SKAITYTA KNYGA
  • Autorius: Jadvyga Ramanauskienė
  • Metai: 2008
  • Puslapiai: 264
  • ISBN: 9789955921059
  • Formatas: 13 x 21 cm, kieti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

Marketingas: organizacijų marketingo strategijos ir modeliai | knygos.lt

Atsiliepimai

Perskaitytos

16,59 €
Kaip nauja! AGknygos 92%

Aprašymas

Šio vadovėlio tikslas – atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę.

Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.

  • Kaina: 16,59 €

Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.

Knygą išsiųs knygos pardavėjas AGknygos.

Pardavėjo reitingas:  92%

Knygos būklė
Nauja knyga, yra labai daug vnt

Formatai:

Perskaitytos

16,59 €
Kaip nauja!
AGknygos 92%

Šio vadovėlio tikslas – atskleisti marketingo strategijų koncepcijų ir modelių bei jų pasirinkimo ir adaptavimo prie naujų rinkos sąlygų esmę.

Knyga orientuota į studijuojančius marketingo vadybą ir visus kitus, kurie savo veiklą grindžia vartotojų reikalavimais ir galimos užsakovo elgsenos, taip pat varžovų, galimybių ir ketinimų dinamikos prognozavimu.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%