Mano perskaitytų knygų žemėlapiai: mokymosi mokytis kompetenciją ir mąstymo gebėjimus ugdanti priemonė 2-4 klasėms
Mano perskaitytų knygų žemėlapiai: mokymosi mokytis kompetenciją ir mąstymo gebėjimus ugdanti priemonė 2-4 klasėms
  • Išparduota
Šis skaitinių sąsiuvinis skirtas 2 – 4 klasių vaikų mokymosi mokytis kompetencijos, mąstymo, rišlaus teksto rašymo ir knygos pristatymo gebėjimams ugdyti. Vienas pagrindinių leidinio tikslų - suteikti vaikams įrankius, kurie padėtų jiems išmokti mokytis ir mąstyti savarankiškai, mokytis kaip aprašyti knygą, per dalijimąsi motyvuoti skaityti daugiau knygų. Sąsiuvinį sudaro trys dalys:I dalis „Mano juodraštis" - skirtas pasiruošimui. Joje yra tai, ko reikia siekiant pasirengti knygos aprašymui i…
0

Mano perskaitytų knygų žemėlapiai: mokymosi mokytis kompetenciją ir mąstymo gebėjimus ugdanti priemonė 2-4 klasėms | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Šis skaitinių sąsiuvinis skirtas 2 – 4 klasių vaikų mokymosi mokytis kompetencijos, mąstymo, rišlaus teksto rašymo ir knygos pristatymo gebėjimams ugdyti. Vienas pagrindinių leidinio tikslų - suteikti vaikams įrankius, kurie padėtų jiems išmokti mokytis ir mąstyti savarankiškai, mokytis kaip aprašyti knygą, per dalijimąsi motyvuoti skaityti daugiau knygų.

Sąsiuvinį sudaro trys dalys:
I dalis „Mano juodraštis" - skirtas pasiruošimui. Joje yra tai, ko reikia siekiant pasirengti knygos aprašymui ir pristatymui.
II dalis „Mano aprašymas" - skirta knygos aprašymui naudojantis pirmojoje dalyje pasirengta informacija.
III dalis „Knygų klubas" - skirta pasidalyti perskaitytos knygos įžvalgomis su draugais, mokytis užduoti prasmingus klausimus, klausyti ir diskutuoti.

Giedrė Lečickienė, tarptautinio Mąstymo mokyklos metodo lektorė ir pradininkė Lietuvoje. 13 metų intensyviai dirbanti švietimo srityje, vedanti mokymus ir konsultacijas pedagogams, skaitanti pranešimus respublikinėse švietimo konferencijose. Yra įgyvendinusi daugiau kaip 15 įvairių projektų kartu su Lietuvos mokyklomis. Yra aplankiusi ir pasisėmusi praktikos iš 7 Europos šalių geriausių mokyklų bei už švietimą atsakingų valstybinių švietimo institucijų.

Dr. Aistė Kratavičūtė-Ališauskienė, psichologė, lektorė, konsultantė. Daugiau kaip 10 metų dirbanti su ES šalių pedagogais: organizuoja konferencijas, vysto tarptautinį bendradarbiavimą bei tobulina švietimo praktikas. Vien per paskutinius metus stažavosi Suomijos, Italijos, Austrijos, Islandijos švietimo institucijose - nuo vaikų daželių, iki mokyklų ir universitetų. Įgyvendina projektus susijusius su Mąstymo mokyklos metodo diegimu, kritinio mąstymo ugdymu, emocinio intelekto vystymu Lietuvos mokyklose.

Jurgita Steponaitienė, tarptautinio Mąstymo mokyklos metodo lektorė ir praktikė, ilgametė pradinių klasių mokytoja, įvairių ugdymo priemonių bendraautorė, šiuo metu dirbanti privačioje mokykloje "Pažinimo medis" bei organizuojanti šeštadieninę mokyklą "Mąstymo laboratorija".

Rima Kratavičienė, psichologė (Vilniaus universitetas), turinti 17 metų darbo patirties ruošiant pedagogus Lietuvos edukologijos universitete, vaiko raidos ir pedagoginės psichologijos lektorė. Psichoterapeutė, psichodramos terapeutė ir vadovė, inovatyvių psichodramos metodų su vaikais praktikė ir mokytoja.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Šis skaitinių sąsiuvinis skirtas 2 – 4 klasių vaikų mokymosi mokytis kompetencijos, mąstymo, rišlaus teksto rašymo ir knygos pristatymo gebėjimams ugdyti. Vienas pagrindinių leidinio tikslų - suteikti vaikams įrankius, kurie padėtų jiems išmokti mokytis ir mąstyti savarankiškai, mokytis kaip aprašyti knygą, per dalijimąsi motyvuoti skaityti daugiau knygų.

Sąsiuvinį sudaro trys dalys:
I dalis „Mano juodraštis" - skirtas pasiruošimui. Joje yra tai, ko reikia siekiant pasirengti knygos aprašymui ir pristatymui.
II dalis „Mano aprašymas" - skirta knygos aprašymui naudojantis pirmojoje dalyje pasirengta informacija.
III dalis „Knygų klubas" - skirta pasidalyti perskaitytos knygos įžvalgomis su draugais, mokytis užduoti prasmingus klausimus, klausyti ir diskutuoti.

Giedrė Lečickienė, tarptautinio Mąstymo mokyklos metodo lektorė ir pradininkė Lietuvoje. 13 metų intensyviai dirbanti švietimo srityje, vedanti mokymus ir konsultacijas pedagogams, skaitanti pranešimus respublikinėse švietimo konferencijose. Yra įgyvendinusi daugiau kaip 15 įvairių projektų kartu su Lietuvos mokyklomis. Yra aplankiusi ir pasisėmusi praktikos iš 7 Europos šalių geriausių mokyklų bei už švietimą atsakingų valstybinių švietimo institucijų.

Dr. Aistė Kratavičūtė-Ališauskienė, psichologė, lektorė, konsultantė. Daugiau kaip 10 metų dirbanti su ES šalių pedagogais: organizuoja konferencijas, vysto tarptautinį bendradarbiavimą bei tobulina švietimo praktikas. Vien per paskutinius metus stažavosi Suomijos, Italijos, Austrijos, Islandijos švietimo institucijose - nuo vaikų daželių, iki mokyklų ir universitetų. Įgyvendina projektus susijusius su Mąstymo mokyklos metodo diegimu, kritinio mąstymo ugdymu, emocinio intelekto vystymu Lietuvos mokyklose.

Jurgita Steponaitienė, tarptautinio Mąstymo mokyklos metodo lektorė ir praktikė, ilgametė pradinių klasių mokytoja, įvairių ugdymo priemonių bendraautorė, šiuo metu dirbanti privačioje mokykloje "Pažinimo medis" bei organizuojanti šeštadieninę mokyklą "Mąstymo laboratorija".

Rima Kratavičienė, psichologė (Vilniaus universitetas), turinti 17 metų darbo patirties ruošiant pedagogus Lietuvos edukologijos universitete, vaiko raidos ir pedagoginės psichologijos lektorė. Psichoterapeutė, psichodramos terapeutė ir vadovė, inovatyvių psichodramos metodų su vaikais praktikė ir mokytoja.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%