Atsiliepimai
Aprašymas
Ši knyga – pirmas išsamesnis lietuvių autorių darbas, apžvelgiantis lyginamąją edukologiją – šiuolaikinio ugdymo mokslo šaką, lyginamosios analizės aspektu nagrinėjančią pasaulio šalių ugdymo mokslo ir praktikos patirtį.
Lietuvoje lyginamosios edukologijos tyrimais ypač susidomėta atkūrus Nepriklausomybę. Mokslininkų grupės ir pavieniai, šias problemas tyrinėjantys asmenys dirba beveik visose Lietuvos aukštosiose mokyklose, kitose mokslinėse bei edukacinėse institucijose. Pagrindinis knygos tikslas – žvelgiant Lietuvos autorių akimis, aptarti bendruosius lyginamosios edukologijos klausimus bei įvairių šalių švietimo sistemas, ypač akcentuojant tuos momentus, kurie galėtų būti svarbūs plėtojant lyginamosios edukologijos tyrimus Lietuvoje bei modernizuojant mūsų šalies švietimo sistemą.
Perskaityta knyga:
Nenauja knyga, kurią parduoda privatus žmogus.
Knygą išsiųs knygos pardavėjas Vil.
Pardavėjo reitingas: 86%
Ši knyga – pirmas išsamesnis lietuvių autorių darbas, apžvelgiantis lyginamąją edukologiją – šiuolaikinio ugdymo mokslo šaką, lyginamosios analizės aspektu nagrinėjančią pasaulio šalių ugdymo mokslo ir praktikos patirtį.
Lietuvoje lyginamosios edukologijos tyrimais ypač susidomėta atkūrus Nepriklausomybę. Mokslininkų grupės ir pavieniai, šias problemas tyrinėjantys asmenys dirba beveik visose Lietuvos aukštosiose mokyklose, kitose mokslinėse bei edukacinėse institucijose. Pagrindinis knygos tikslas – žvelgiant Lietuvos autorių akimis, aptarti bendruosius lyginamosios edukologijos klausimus bei įvairių šalių švietimo sistemas, ypač akcentuojant tuos momentus, kurie galėtų būti svarbūs plėtojant lyginamosios edukologijos tyrimus Lietuvoje bei modernizuojant mūsų šalies švietimo sistemą.
Atsiliepimai