Atsiliepimai
Aprašymas
Literatūros vadovėlis 6 klasei parengtas pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlyje pateikiami mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai. Jie padeda geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Įvairių šalių, skirtingų laikotarpių rašytojų kūriniai, sudėti pagal temas, aprėpia platų interpretacijų spektrą, skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
Literatūros vadovėlis 6 klasei parengtas pagal atnaujintą Pagrindinio ugdymo lietuvių kalbos ir literatūros bendrąją programą, atsižvelgta ir į mokinių pasiekimų tyrimų rezultatus. Siekta motyvuoti mokinius skaityti, suprasti ir kurti tekstus. Mokinių motyvavimą autoriai supranta kaip kvietimą kalbėtis apie rūpimas problemas, kūrybiško santykio su skaitomais tekstais formavimą, aiškias ir įveikiamas metodines teksto aptarimo užduotis.
Vadovėlyje pateikiami mokiniams pagal amžių aktualūs, estetiškai vertingi ir įdomūs skirtingo pobūdžio privalomieji, rekomenduojamieji ir autorių parinkti tekstai. Jie padeda geriau pažinti save ir supantį pasaulį. Įvairių šalių, skirtingų laikotarpių rašytojų kūriniai, sudėti pagal temas, aprėpia platų interpretacijų spektrą, skatina diskutuoti, kritiškai vertinti aptariamus dalykus, ugdo emocinį intelektą.
Vadovėlio tikslas – ne mokyti kurios nors išbaigtos kūrinio interpretacijos, o ugdyti gebėjimą interpretuoti savarankiškai, apsvarstyti įvairias interpretavimo versijas, atlikti vaikų amžių atitinkančias nežinomo teksto suvokimo užduotis.
Atsiliepimai