Atsiliepimai
Aprašymas
Šiame sinkretiniame garso ir vaizdo kūrinyje norėta atskleisti bendruosius archajiško meno - sutartinių ir senosios tekstilės - kūrybos principus: ritmišką tam tikrų segmentų pasikartojimą, visumos (muzikinio ir lininio audinio) kūrimą iš smulkių elementų, griežtą, simetrišką struktūrą, laiko cikliškumą ir pan. Daugelis šių dalykų yra universalūs, atpažįstami įvairiose senosiose kultūrose bei atsikartojantys šiuolaikiniame mene.
"Lino laiko" pateikimo formą galima suvokti ir kaip tam tikrą ritualą - kūrybą, vykstančią tarsi dabar, šiuo metu. Atrenkant tam tikras "lino giesmes" ir parengiant tam tikrus audinio raštus, iš chaoso kuriamas harmoningas pasaulis.
Šiame sinkretiniame garso ir vaizdo kūrinyje norėta atskleisti bendruosius archajiško meno - sutartinių ir senosios tekstilės - kūrybos principus: ritmišką tam tikrų segmentų pasikartojimą, visumos (muzikinio ir lininio audinio) kūrimą iš smulkių elementų, griežtą, simetrišką struktūrą, laiko cikliškumą ir pan. Daugelis šių dalykų yra universalūs, atpažįstami įvairiose senosiose kultūrose bei atsikartojantys šiuolaikiniame mene.
"Lino laiko" pateikimo formą galima suvokti ir kaip tam tikrą ritualą - kūrybą, vykstančią tarsi dabar, šiuo metu. Atrenkant tam tikras "lino giesmes" ir parengiant tam tikrus audinio raštus, iš chaoso kuriamas harmoningas pasaulis.
Atsiliepimai