Atsiliepimai
Aprašymas
Serijos „Šok“ literatūros vadovėlio Lingo lego laduto komplektą sudaro dvi vadovėlio knygos (pirmoji ir antroji), du pratybų sąsiuviniai, mokytojo knyga ir skaitiniai Kūlgrinda.
Mokytojo knygoje įvardijami Išsilavinimo standartuose numatyti mokinių konkrečios temos pasiekimai, nusakomi mokymosi uždaviniai, siūloma, kaip geriau organizuoti veiklą, pateikiama įvairių knygų ir straipsnių ištraukų. Mokytojas gali dirbti pagal autorių siūlomą veiklos planą arba pats numatyti savo pamokos veiklą. Knygoje skirta vietos mokytojo refleksijai po pamokos: pavykusiems momentams, svarbiems epizodams, kilusiems sunkumams ar galimoms pataisoms pasižymėti.
Mokytojo knyga pradedama orientacinėmis gairėmis mokymo(si) būdams ir metodams prisiminti bei teminių ir integracinių gairių planu, padėsiančiu mokytojui planuoti darbą per mokslo metus, savo dėstomą dalyką sieti su kitais. Knygos pabaigoje mokytojams siūloma literatūrologinių straipsnių apie vadovėlyje pateikiamų tekstų autorių kūrybą.
Svarbiausi literatūros vadovėlio „Lingo lego laduto“ siekiai — atskleisti penktos klasės moksleiviams patrauklų kultūros bei literatūros pasaulį, skatinti juos žengti literatūros pasaulio, pasaulio literatūroje ir savęs pasaulyje bei literatūroje atradimo keliu, sudaryti sąlygas jų kūrybiniams atradimams ir išradimams. Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir Išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į moksleivių amžiaus ypatybes, derinami keli literatūros tekstų pateikimo principai — kalendorinis laiko ženklų, teminis, literatūrologinis ir lanksčios literatūros didaktikos — stengiantis priartinti literatūros pasaulį prie moksleivių šiandienos.
Siekiama ugdyti ir lavinti moksleivių savianalizės, klausymo, kritinio mąstymo, kalbėjimo, skaitymo, rašymo, literatūrinės analizės, kūrybinės raiškos, bendradarbiavimo gebėjimus.
Literatūros vadovėlis „Lingo lego laduto“ parengtas remiantis šiuolaikinėmis vadovėlių rengimo koncepcijomis (dėmesys moksleivių amžiui ir etinius, estetinius bei specialiuosius literatūrologijos ir literatūros didaktikos kriterijus atitinkančiam turiniui, šiuolaikiškai vadovėlio struktūrai, vaizdumui, užduočių didaktinei įvairovei).
Serijos „Šok“ literatūros vadovėlio Lingo lego laduto komplektą sudaro dvi vadovėlio knygos (pirmoji ir antroji), du pratybų sąsiuviniai, mokytojo knyga ir skaitiniai Kūlgrinda.
Mokytojo knygoje įvardijami Išsilavinimo standartuose numatyti mokinių konkrečios temos pasiekimai, nusakomi mokymosi uždaviniai, siūloma, kaip geriau organizuoti veiklą, pateikiama įvairių knygų ir straipsnių ištraukų. Mokytojas gali dirbti pagal autorių siūlomą veiklos planą arba pats numatyti savo pamokos veiklą. Knygoje skirta vietos mokytojo refleksijai po pamokos: pavykusiems momentams, svarbiems epizodams, kilusiems sunkumams ar galimoms pataisoms pasižymėti.
Mokytojo knyga pradedama orientacinėmis gairėmis mokymo(si) būdams ir metodams prisiminti bei teminių ir integracinių gairių planu, padėsiančiu mokytojui planuoti darbą per mokslo metus, savo dėstomą dalyką sieti su kitais. Knygos pabaigoje mokytojams siūloma literatūrologinių straipsnių apie vadovėlyje pateikiamų tekstų autorių kūrybą.
Svarbiausi literatūros vadovėlio „Lingo lego laduto“ siekiai — atskleisti penktos klasės moksleiviams patrauklų kultūros bei literatūros pasaulį, skatinti juos žengti literatūros pasaulio, pasaulio literatūroje ir savęs pasaulyje bei literatūroje atradimo keliu, sudaryti sąlygas jų kūrybiniams atradimams ir išradimams. Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir Išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į moksleivių amžiaus ypatybes, derinami keli literatūros tekstų pateikimo principai — kalendorinis laiko ženklų, teminis, literatūrologinis ir lanksčios literatūros didaktikos — stengiantis priartinti literatūros pasaulį prie moksleivių šiandienos.
Siekiama ugdyti ir lavinti moksleivių savianalizės, klausymo, kritinio mąstymo, kalbėjimo, skaitymo, rašymo, literatūrinės analizės, kūrybinės raiškos, bendradarbiavimo gebėjimus.
Literatūros vadovėlis „Lingo lego laduto“ parengtas remiantis šiuolaikinėmis vadovėlių rengimo koncepcijomis (dėmesys moksleivių amžiui ir etinius, estetinius bei specialiuosius literatūrologijos ir literatūros didaktikos kriterijus atitinkančiam turiniui, šiuolaikiškai vadovėlio struktūrai, vaizdumui, užduočių didaktinei įvairovei).
Atsiliepimai