Atsiliepimai
Aprašymas
Knygoje pirmą kartą nagrinėjama, kaip naujai suformuoti Lietuvos valstybiniai geležinkeliai ieškojo ekonomiškų būdų pakeisti garvežius automotrisėmis (drezinomis) su vidaus degimo varikliais – iš pradžių siaurojo geležinkelio linijoms, vėliau standartinei vėžei. Knygoje išsamiai aprašoma techninė ir eksploatacinė istorija, kurią nutraukė prasidėjęs karas, ir tolimesnis riedmenų likimas.
Istorija iliustruojama daugybe unikalių nuotraukų, kurių daugelis gauta iš už kūrimą atsakingų inžinierių asmeninių albumų. Leidinyje pateikiama daugiau kaip 100 unikalių fotografijų, per 70 jų iki šiol niekur nebuvo publikuotos.
EXTRA 10 % nuolaida su kodu: IMU10
Akcija baigiasi už 4d.00:59:44
Nuolaidos kodas galioja perkant nuo 10 €. Nuolaidos nesumuojamos.
Knygoje pirmą kartą nagrinėjama, kaip naujai suformuoti Lietuvos valstybiniai geležinkeliai ieškojo ekonomiškų būdų pakeisti garvežius automotrisėmis (drezinomis) su vidaus degimo varikliais – iš pradžių siaurojo geležinkelio linijoms, vėliau standartinei vėžei. Knygoje išsamiai aprašoma techninė ir eksploatacinė istorija, kurią nutraukė prasidėjęs karas, ir tolimesnis riedmenų likimas.
Istorija iliustruojama daugybe unikalių nuotraukų, kurių daugelis gauta iš už kūrimą atsakingų inžinierių asmeninių albumų. Leidinyje pateikiama daugiau kaip 100 unikalių fotografijų, per 70 jų iki šiol niekur nebuvo publikuotos.
Atsiliepimai