Atsiliepimai
Aprašymas
Užduotys 7 klasei ruoštos atsižvelgiant į Bendrojo išsilavinimo standartų projektą, kuriame vienas iš esminių gebėjimų – „Suprasti kalbos sandarą kaip prasmingą elementų tarpusavio santykių sistemą, mokėti analizuoti, lyginti, sisteminti kalbos reiškinius“.
Užduotis 7 klasei sudaro 5 teminės grupės: 6 klasės kurso karto kartojimas; veiksmažodis; dalyvis; pusdalyvis, padalyvis, būdinys; kurso kartojimas.
Kadangi septintoje klasėje iš esmės mokomasi tik veiksmažodžio ir jo formų, todėl užduočių stengiamasi pateikti įvairesnių, bet dėmesys išlieka rašybos įgūdžių įtvirtinimui. Todėl daug užduočių reikalauja parašyti nurodytas veiksmažodžio formas, įrašyti raides, ištaisyti rašybos klaidas, paaiškinti rašybą. Akcentuojant kalbos kultūrą, ilgųjų ir trumpųjų balsių rašybą, pateikiama užduočių, reikalaujančių įrašyti tokias balses. Siekiant turtinti mokinių žodyną ir lavinti jų kalbą, kai kurios užduotys siūlo sugalvoti atitinkamus žodžius, sakinius. Skiriama užduočių loginio mąstymo ugdymui: surasti „įsibrovėlį“, išrinkti teisingą atsakymą, išspręsti laiptažodį. Kiekvienas skyrius baigiamas apibendrinimu ir 3 variantais savarankiškų darbų, dar kartą susisteminančių nagrinėtą temą.
Autorės nuomone, šios Užduotys turėtų palengvinti mokinio mokymąsi ir mokytojo darbą, galėtų tapti papildoma lietuvių kalbos mokymo priemone.
Užduotys 7 klasei ruoštos atsižvelgiant į Bendrojo išsilavinimo standartų projektą, kuriame vienas iš esminių gebėjimų – „Suprasti kalbos sandarą kaip prasmingą elementų tarpusavio santykių sistemą, mokėti analizuoti, lyginti, sisteminti kalbos reiškinius“.
Užduotis 7 klasei sudaro 5 teminės grupės: 6 klasės kurso karto kartojimas; veiksmažodis; dalyvis; pusdalyvis, padalyvis, būdinys; kurso kartojimas.
Kadangi septintoje klasėje iš esmės mokomasi tik veiksmažodžio ir jo formų, todėl užduočių stengiamasi pateikti įvairesnių, bet dėmesys išlieka rašybos įgūdžių įtvirtinimui. Todėl daug užduočių reikalauja parašyti nurodytas veiksmažodžio formas, įrašyti raides, ištaisyti rašybos klaidas, paaiškinti rašybą. Akcentuojant kalbos kultūrą, ilgųjų ir trumpųjų balsių rašybą, pateikiama užduočių, reikalaujančių įrašyti tokias balses. Siekiant turtinti mokinių žodyną ir lavinti jų kalbą, kai kurios užduotys siūlo sugalvoti atitinkamus žodžius, sakinius. Skiriama užduočių loginio mąstymo ugdymui: surasti „įsibrovėlį“, išrinkti teisingą atsakymą, išspręsti laiptažodį. Kiekvienas skyrius baigiamas apibendrinimu ir 3 variantais savarankiškų darbų, dar kartą susisteminančių nagrinėtą temą.
Autorės nuomone, šios Užduotys turėtų palengvinti mokinio mokymąsi ir mokytojo darbą, galėtų tapti papildoma lietuvių kalbos mokymo priemone.
Atsiliepimai