6,49 €
LIETUVIŲ KALBOS UŽDUOTYS. Papildomo kalbinio ugdymo priemonė III–IV klasių mokiniams, IV dalis
LIETUVIŲ KALBOS UŽDUOTYS. Papildomo kalbinio ugdymo priemonė III–IV klasių mokiniams, IV dalis
6,49 €
  • Turime sandėlyje
Lietuvių kalbos užduočių 3–4 klasių mokiniams ketvirtoji dalis skirta žodžiui. Atlikdami šios dalies pratimus mokiniai įgis pirminius žodžių grupavimo pagal įvairius požymius, kaitymo, apibendrinimo gebėjimus, be kurių neįmanomas morfologijos pradmenų mokymasis aukštesnėse klasėse. Tačiau mokymas(is) suprasti ne tik konkretaus žodžio leksinę reikšmę, bet ir gebėti apibendrinti žodžius, remiantis jų abstraktesniais požymiais (reiškia daiktą, veiksmą ar daikto požymį), reikalauja iš mokinių tam t…
6.49
  • Autorius: Jonas Ambrukaitis
  • Leidėjas:
  • Metai: 2023
  • Puslapiai: 64
  • ISBN: 9789955325918
  • Formatas: 20,5 x 29,5 x 0,5 cm, minkšti viršeliai
  • Kalba: Lietuvių

LIETUVIŲ KALBOS UŽDUOTYS. Papildomo kalbinio ugdymo priemonė III–IV klasių mokiniams, IV dalis | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Lietuvių kalbos užduočių 3–4 klasių mokiniams ketvirtoji dalis skirta žodžiui. Atlikdami šios dalies pratimus mokiniai įgis pirminius žodžių grupavimo pagal įvairius požymius, kaitymo, apibendrinimo gebėjimus, be kurių neįmanomas morfologijos pradmenų mokymasis aukštesnėse klasėse. Tačiau mokymas(is) suprasti ne tik konkretaus žodžio leksinę reikšmę, bet ir gebėti apibendrinti žodžius, remiantis jų abstraktesniais požymiais (reiškia daiktą, veiksmą ar daikto požymį), reikalauja iš mokinių tam tikro lygmens intelektinio pajėgumo, o iš mokytojo – didelių pastangų ir sumanumo vadovauti protinei mokinių veiklai. Tikimasi, kad knygoje pateikta mokomoji medžiaga bent iš dalies tenkins ir pedagogų, ir moksleivių lūkesčius, siekiant užsibrėžtų mokomųjų tikslų.

6,49 €
Turime sandėlyje
Prisijunkite ir už šią prekę
gausite 0,06 Knygų Eurų!?
Įsigykite dovanų kuponą
Daugiau

Lietuvių kalbos užduočių 3–4 klasių mokiniams ketvirtoji dalis skirta žodžiui. Atlikdami šios dalies pratimus mokiniai įgis pirminius žodžių grupavimo pagal įvairius požymius, kaitymo, apibendrinimo gebėjimus, be kurių neįmanomas morfologijos pradmenų mokymasis aukštesnėse klasėse. Tačiau mokymas(is) suprasti ne tik konkretaus žodžio leksinę reikšmę, bet ir gebėti apibendrinti žodžius, remiantis jų abstraktesniais požymiais (reiškia daiktą, veiksmą ar daikto požymį), reikalauja iš mokinių tam tikro lygmens intelektinio pajėgumo, o iš mokytojo – didelių pastangų ir sumanumo vadovauti protinei mokinių veiklai. Tikimasi, kad knygoje pateikta mokomoji medžiaga bent iš dalies tenkins ir pedagogų, ir moksleivių lūkesčius, siekiant užsibrėžtų mokomųjų tikslų.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%
× promo banner